Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی راهی المپیک شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کند و در این میان مصدومیت غفور برای بسیاری از دوستاداران والیبال یک دغدغه شده بود. دغدغه‌ای که شهرام محمودی با حضورش آن را به حداقل رساند و حالا اوضاع در اردوی تیم ملی بسیار بهتر از گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام محمودی درباره وضعیت تیم ملی و شانس این تیم برای حضور در المپیک 2020 توکیو به خبرنگار برنا گفت: خداروشکر وضعیت تیم ملی بسیار خوب است و به لحاظ روحی و روانی هم وضعیت خوبی داریم و بچه‌ها با انگیزه بالایی در حال آماده‌سازی هستند و امیدوارم با حضور بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند بتوانیم شرایط آرمانی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس حضور تیم ملی را در المپیک چقدر می داند، اظهار داشت: حقیقت این است که ما شانس بالایی برای حضور در المپیک داریم و تیم‌های چین و استرالیا نیز برنامه‌ریزی بلند مدتی برای رسیدن به این مسابقات داشته‌اند. اگر به چهار سال پیش بازگردیم ما مقابل چین بازی بسیار سختی داشتیم و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست این تیم شدیم. حالا تیم چین خودش میزبان مسابقات است و در سالنی مسابقه می‌دهد که هر روز در آن تمرین می‌کند. به هر حال ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. معتقدم که همه باید از تیم حمایت کنند، از مسئولان تا رسانه‌ها و ما با انرژی مثبت مردم بتوانیم راهی مسابقات بشویم.

قهرمان بازی‌های آسیایی درپاسخ به این سوالی درباره حضورش در تیم ملی نیز تصریح کرد: بنده در آخرین باری که با کولاکوویچ صحبت کردم قرار شد که در تیم ملی حضور نداشته باشم و جایم را به بازیکنان جوانتر  بدهم. من در تعطیلات نیم فصل بودم و حدود دو هفته استراحت کامل داشت که آقای خوش‌خبر تماس گرفتند و موضوع مصدومیت غفور را مطرح کردند. من هم وقتی دیدم می‌توان برای دوستانم و تیم ملی کشورم ثمر بخش باشم، بدون معطلی خودم را به اردو رساندم.

پاسور تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از صعود به المپیک بازهم در تیم ملی می‌ماند، عنوان کرد: حقیقتا احساس کردم لازم است کنار تیم باشم و آمدم. حتی اگر برای یک ماه هم باشد با جان و دل حاضرم با افتخار به تیم ملی کشورم خدمت کنم و درحال حاضر تمام تمرکزم بروی بازی‌های انتخابی است و اصل موضوع نیز این است که تیم باید تمام تمرکز خود را بروی این مسابقات و موفقیت در آن بگذارد و به امید خدا با تلاش بچه‌ها و کادر فنی بتوانیم به المپیک صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تعطیلات تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال خبرگزاری برنا شهرام محمودی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی