Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:43:03 GMT

بیاتلو نیامده رفت؛ فکری از اراک به ساوه کوچ کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۹۶۲۱

بیاتلو نیامده رفت؛ فکری از اراک به ساوه کوچ کرد

با اعلام مدیران تیم خوشه طلایی ساوه محمود فکری به عنوان سرمربی جدید خوشه طلایی ساوه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، درحالی که  تنها چند روز از معرفی وحید بیانلو بi عنوان سرمربی خوشه طلایی ساوه گذشته است، خبرها حاکی از جدایی وی از خوشه و انتخاب فکری به عنوان سرمربی جدید خوشه طلایی ساوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام نارضایتی قاضی پور نماینده ارومیه در خصوص جدایی بیاتلو از نود ارومیه و تهدید به شکایت به قوه قضائیه، خبرهای رسیده از این تیم حاکی از جدایی بیاتلو از خوشه طلایی و پیوستن فکری به کادرفنی تیم خوشه طلایی حکایت می‌کند.

محمود فکری که سه شنبه هفته گذشته با تصمیم هیات مدیره آلومینیوم اراک از این تیم کنار گذاشته شده بود، حالا بعنوان سرمربی جدید خوشه طلایی ساوه از سوی مدیران این باشگاه معرفی شده است.

حال باید دید خوشه طلایی ساوه که در نیم فصل اول با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای گرفت با تفکرات محمود فکری و کادرفنی جدید در نیم فصل دوم به چه نتایجی دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک محمود فکری ساوه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز   فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده، در اولین روز اکران با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد.   این فیلم روز گذشته با فروش ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون و بیش از ۵۰ هزار مخاطب رکورد فروش روز اول سینمای ایران را که در اختیار «سال گربه» بود، با اختلاف به نام خودش ثبت کرد.   پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می شود.   شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.   پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد