Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با حکم فرمانده کل قوا به درجه سرتیپی ارتقاء یافت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پیشنهاد فرمانده کل ارتش و با حکم فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش به درجه سرتیپی ارتقاء یافت.
شایان ذکر است امیر سرتیپ کیومرث شرفی پیش از این فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا و فرمانده لشکر ۲۸ کردستان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده معظم کل قوا ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش) و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی فرماندهان و کارکنان ارتش حضور داشتند.

همچنین در ادامه، فرماندهان و کارکنان ارتش با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید