Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات علمی دانشگاه بناب، برای نخستین بار از این دانشگاه، در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

حسین پیری، رئیس دانشگاه بناب امروز در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، صیاد نوجوان عضو هیئت علمی دانشگاه بناب، بر اساس داده‌های منتشرشده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI) برای اولین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه معیار انتخاب پایگاه های ESI و WOS، براساس حوزه موضوعی، تعداد کل استنادها در حوزه موضوعی، تعداد مقالات در حوزه موضوعی و تعداد کل مقالات (مقاله و مروری) بوده است، اضافه کرد: براساس این شاخص ها امسال برای اولین بار در تاریخ دانشگاه بناب، نوجوان به عنوان هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه بناب در حوزه موضوعی مهندسی در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفته است.

گفتنی است، نوجوان، عضو بنیاد ملی نخبگان، عضو دفتر استعداد درخشان، برنده جایزه علمی پژوهشی علی پولاد، فارغ التحصیل دوره پسادکتری و پژوهشگر برتر دانشگاه بناب در سال 1398 بوده و تاکنون ۷۰ مقاله ISI، ۸ مقاله علمی پژوهشی، ۳۵ مقاله کنفرانس، ۲۵ فصل کتاب و ۶ کتاب بین المللی در انتشارات الزیویر و اشپرینگر تالیف نموده و تاکنون ۴ پروژه تحقیقاتی انجام داده است.

گزارش فارس حاکی است: دانشگاه بناب در حال حاضر با داشتن نزدیک به سه هزار دانشجو در ۱۴ رشته کارشناسی ۱۲ رشته کارشناسـی ارشـد و ۲ رشتـه دکتری در سه دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه و هنر و معماری از جمله دانشگاه های رو به رشد استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/ 60023 /

منبع: فارس

کلیدواژه: یک درصد پژوهشگران برتر جهان دانشگاه بناب محقق نوجوان فارس تبریز بناب خبرگزاری فارس فارس آذربایجان شرقی کتاب مهندس دانشمند برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، ۷ تا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در شهر تهران برگزار می‌شود.

تاکنون بیست و چهار دوره از این کنگره علمی- بین‌المللی که زمینه ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفّقیت انجام شده است.

دو کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی با امتیاز بازآموزی خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند چکیده مقاله‌های علمی خود را تا نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به پژوهشگاه رویان ارسال کنند. بهترین مقاله‌ها، پس از داوری نهایی ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد