Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور بازدید از نقاط گردشگری استان هرمزگان و افتتاح نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.

مراسم استقبال از علی‌اصغر مونسان امروز صبح (هفتم دی‌ماه ۹۸) در پاویون فرودگاه بندرعباس برگزار شد، وی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به مسجد جامع بندرعباس می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از اسکله و کشتی تفریحی در حال ساخت (گنجر) در مجتمع کشتی‌سازی فراساحل، عزیمت به جزیره هرمز، برگزاری جلسه کارگروه ویژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل سالن جلسات استانداری و بازدید از مجتمع گردشگری و پذیرایی بادگیران از برنامه‌های نخستین روز از سفر مونسان به هرمزگان است.

همچنین مونسان در دومین روز از سفر خود به هرمزگان (یکشنبه هشتم مهرماه ۹۸) برای افتتاح پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی به محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس در سه‌راه جهانبار خواهد رفت.

بازدید از مجموعه گردشگری پارک آبی قلعه سحرآمیز نیز از دیگر برنامه‌های دومین روز از سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به هرمزگان است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:طراحی و ساخت نرم افزار لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است و هم اکنون این برنامه به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن افزوده شود.
عطا حسن‌پور استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی هتل داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود:تلاش برای ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اولویت‌ کاری  قرار دارد که در این زمینه غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحدبرای ساخت نرم افزار فروش صنایع دستی هستیم.

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد