Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@14:24:07 GMT

خطیر: گزینه اول و آخر همه استراماچونی است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۵۲۱

به گزارش خبرآنلاین، علی خطیر در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و اینکه چه اتفاقی افتاد که از او برای پیشبرد این مذاکرات صحبت کردند، اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای استراماچونی افتاد و تحلیل نادرستی که از شرایط شده بود که به خاطر پول رفته است و با توجه به اینکه با روحیات او آشنا هستم و او را می‌شناسم، می‌دانستم مشکل اصلی استراماچونی پول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سه ماه از قراردادش را پول نگرفته بود و به همین خاطر قراردادش را فسخ کرد. سفارت ایران در ایتالیا وزارت ورزش و همچنین مسئولان باشگاه استقلال تلاش کردند که با پرداخت مبلغی که به او بدهکار بودند او را برگردانند.

خطیر ادامه داد: این پول به حسابش واریز شد، اما چون قرارداد فسخ شده بود باید قرارداد جدیدی بسته می‌شد. استراماچونی بندهایی را در این قرارداد جدید درخواست کرده بود تا از مشکلاتی که در ایران برایش به وجود آمد جلوگیری کند، مانند پرداخت منظم پول به بازیکنان، تقویت تیم در نیم فصل، چون استقلال باید در سه جبهه بجنگد و همچنین تضمین برای پرداخت پول خودش.

معاون سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با استراماچونی و دستیارانش تاکنون صحبتی داشته است، عنوان کرد: بله، یکسری صحبت‌های اولیه انجام شد و قرار است صحبت‌های تکمیلی و نهایی را روز یکشنبه در دوحه داشته باشیم. قرار است با وکیل و ایجنت استراماچونی روی موارد کار کنیم. مواردی که بشود با کمک وکلا و ایجنت او شرایط را تلطیف کرد تا با شرایط خوب بتوانیم استراماچونی را روی نیمکت استقلال داشته باشیم.

وی در مورد حرف‌های ضد و نقیضی که روزهای اخیر مطرح شد و اتفاقاتی که برای فتح‌الله‌زاده و مجیدی رخ داد، گفت: اینکه بقیه دوستان چه حرف‌هایی زدند من نمی‌توانم قضاوتی در مورد آنها داشته باشم، اما به شخصه با همه دوستان صحبت کردم و همه آنها متفق‌القول روی این مسئله نظر دارند که استراماچونی برگردد و گزینه اول و صد درصد همه آنها استراماچونی است. می‌توانم این را شهادت بدهم، چون با همه آنها صحبت کردم. این که بعدا چه مواردی مطرح می‌شود را نمی‌دانم، امیدوارم شرایط خوبی ایجاد شود که در مذاکرات به خوبی پیش برویم و اتفاق خوبی به وجود بیاید و هواداران خوشحال شوند.

خطیر در مورد استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من واقعا الان نه کارمند باشگاه هستم و نه سمتی دارم، فقط چون جناب خلیل‌زاده از من خواست که در این مورد کمک کنم، من هم خواستم قدمی برداشته باشم، چون استقلالی و هواداران این تیم هستم و دلم می‌خواهد استراماچونی برگردد، چون استقلال با استراماچونی روزهای خوبی داشت و هواداران خوشحال بودند. میرشاد ماجدی از دوستان بسیار خوبم است و از شناخته‌شده‌های فوتبال ما از پیشکسوتان خوشنام استقلال است. امیدوارم خبر استعفای او صحت نداشته باشد و اگر هم صحت دارد با استعفای او مخالفت کنند.

مسئول مذاکره با استراماچونی در مورد حضور رحمان رضایی در این جلسه مذاکره تصریح کرد: رحمان رضایی از دوستان بسیار خوب من است. او یک رابطه خیلی خوب با پاستورلا دارد. رحمان رضایی در ایتالیا بازی کرده و در واقع پاستورلا ایجنت او بوده است. مطمئن هستم وجود رحمان صد درصد کمک می‌کند تا شرایط را برای یک قرارداد جدید با استراماچونی بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت در این مذاکره امیدوار است، عنوان کرد: امید همیشه هست و آدم‌ها با امید زنده‌اند. به‌شخصه خیلی امیدوارم این اتفاق قشنگ برای هواداران استقلال بیفتد. من در سوئیس هستم و امروز عازم دوحه قطر می‌شوم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود

علی خطیر پس از برگزاری مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: من قبل از همه تبریک می‌گویم این اتفاق میمون را به همه هواداران خوب استقلال، مطمئناً تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حافظه همه هواداران استقلال به‌عنوان یک روز بزرگ باقی می‌ماند. من می‌توانم به جرأت بگویم که امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا در سال ۹۰ رقم خورد، بزرگ‌ترین اتفاق بعد از انقلاب. من از بدنه دولت، شخص رئیس جمهور، معاون اول ایشان و وزرای ورزش و اقتصاد تشکر می‌کنم که توانستند بعد از این همه مشکلاتی که این دو باشگاه داشتند، این اتفاق خوب را رقم بزنند.

وی ادامه داد: همینطور از آقای علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید باشگاه استقلال را خودشان و مجموعه‌های زیرمجموعه دادند و امروز این قرارداد نهایی شد. امیدوارم اتفاقی خوب میان دو برند بزرگ باشگاه استقلال و همینطور هلدینگ خلیج فارس با دو نام مقدس استقلال و خلیج فارس رقم بخورد و امیدوارم این ترکیب بتواند یک اتفاق بزرگی را در جهت توسعه و پیشرفت و شکوفایی باشگاه بزرگ استقلال به وجود بیاورد. من خیلی خوشحالم که این اتفاق در دوره مدیریت من افتاده است و مطمئنم این روز در تاریخ باشگاه استقلال به یادگار می‌ماند. از تمام رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که حمایت کردند تا اتفاقات خوبی در فوتبال کشور رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که درباره تغییرات در این باشگاه با علی‌عسگری صحبت کرده است یا خیر، تصریح کرد: به هر حال طبیعی است. وقتی یک مجموعه جدید الان سهام‌دار اصلی باشگاه استقلال می‌شود مطمئناً حق طبیعی آن مجموعه است که بتواند بر مبنای علایق و سلایق مدنظرشان با افراد جدید کار کنند. یک مورد آنهم تغییر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل است و من صادقانه می‌گویم که چه من باشم و چه نباشم، بسیار بسیار خوشحالم که این اتفاق برای استقلال رقم خورده است. نمی‌توانید باور کنید که چقدر خوشحالم. اثرات این روز بزرگ در آینده برای استقلال مشخص می‌شود.

خطیر در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود حق امضا از او گرفته شده است، خاطر نشان کرد: نه، چنین چیزی مطرح نیست.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «پس از تغییر مالکیت، مشکلات مالی استقلال برطرف خواهد شد؟»، اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم دوستان در هلدینگ خلیج فارس چه برنامه‌ای برای اداره باشگاه دارند. مطمئناً هواداران در آینده اخبار خوبی را خواهند شنید. خیلی عجول نباشید تازه این اتفاق قطعی شده است، بگذارید از این روز لذت ببریم تا ان‌شاءالله بقیه موارد هم حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که «این ضمانت را به هواداران می‌دهید که دیگر مشکل مالی وجود نداشته باشد؟»، گفت: من که نباید این ضمانت را بدهم، ولی تمام این اتفاقات رقم خورد که این مشکلات حل شود. من خواهش می‌کنم که یک مقدار به مسائل مثبت نگاه کنید. خیلی به حواشی ورود نکنید، یکسری دنبال هیجانات هستند. بگذاریم هواداران از این روز بزرگ لذت ببرند. من مطمئن هستم که اتفاقات خوب برای باشگاه استقلال می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد