Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی پیست اسکی‌ بین‌‌المللی دیزین گفت: ایمن‌سازی جاده شمشک به دیزین به صورت کامل انجام شده و برای تردد اسکی‌بازان از مسیر مشکل وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو رونق در مورد ایمن‌سازی جاده شمشک به دیزین اظهار کرد: مسیر شمشک به دیزین از سال 1353 به منظور خدمت‌رسانی به اسکی‌بازان و دیگر مراجعه‌کنندگان به پیست اسکی دیزین احداث گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز با حضور فدراسیون اسکی به عنوان بهره‌بردار پیست اسکی بین‌المللی دیزین تمامی اقدامات لازم برای فراهم‌ آوردن بهترین شرایط برای اسکی‌بازان صورت گرفت و علاوه بر ایمن‌سازی کامل جاده شمشک به دیزین، دستگاه‌های بالابر پیست نیز به صورت کامل استانداردسازی شده است.

وی افزود: به منظور ایمن‌سازی کامل جاده شمشک به دیزین، پیمانکاری با سوابق اجرایی بسیار خوب و مورد تایید  اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان تهران برای پاکسازی و ایمن‌سازی این جاده فعالیت خود را پیش از بازگشایی پیست شروع کرد و با بهترین کیفیت و در نظر گرفتن استانداردهای لازم این جاده برای تردد اسکی‌بازان و دیگر مراجعه‌کنندگان به پیست ایمن‌سازی و پاکسازی شد.

مسئول روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین به بازدید مدیران ارشد وزات راه و نظارت بر ایمن‌سازی جاده شمشک به دیزین اشاره کرد و گفت: پیش از بازگشایی پیست اسکی دیزین، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان تهران از محور شمشک به دیزین بازدید به عمل آوردند و بر همکاری کامل با فدراسیون اسکی و نیز پیمانکار جاده شمشک به دیزین تاکید نمودند.

رونق اضافه کرد: با توجه به اینکه فدراسیون اسکی به عنوان متولی اصلی ورزش اسکی امسال پیست دیزین را در اختیار دارد، تمامی موارد لازم برای بازگشایی ایمن و مطمئن جاده شمشک به دیزین در نظر گرفته شده و اسکی‌بازان و دیگر مراجعه کنندگان گرامی می‌توانند بدون دغدغه در این جاده تردد نمایند و تمامی اخبار و اطلاعات در مورد این مسیر به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شود.

وی در ادامه به کاهش قیمت بلیت‌ پیست و هزینه ورودی جاده شمشک به دیزین اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و هزینه‌های زیادی که برای استانداردسازی دستگاه‌های بالابر پیست شده و نیز هزینه بسیار بالای ایمن‌سازی و پاکسازی جاده شمشک به دیزین که به ده‌ها میلیون تومان در ماه می‌رسد، قیمت بلیت پیست و نیز هزینه ورودی جاده شمشک به دیزین برای رفاه‌ حال مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده است.

مسئول روابط عمومی پیست اسکی دیزین در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون اسکی ایران نگاه ویژه‌ای به پیست اسکی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی ایران دارد و تمامی تلاش خود را برای فراهم‌ آوردن بهترین شرایط و در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای اسکی‌بازان در نظر گرفته است و بر همین اساس درآمدهای بدست آمده از این پیست صرف استانداردسازی آن خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پیست دیزین پیست جاده اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز صفا با بیان اینکه در محدوده شهرستان ری حدود ۲۰ کیلومتر کانال انتقال آب وجود دارد که پساب را از تصفیه خانه جنوب تهران به سمت دشت ورامین و پاکدشت منتقل می‌کند، اظهار کرد: از این ۲۰ کیلومتر حدود دو کیلومتر زیر زمین و حدود ۱۸ کیلومتر در سطح زمین قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر با توسعه مراکز جمعیتی و اقتصادی شاهد رشد جمعیت در اطراف کانال‌ها بودیم این در حالی است که در زمان احداث فاصله کانال‌ها با مناطق شهری به میزانی بود که مشکل خاصی وجود نداشت اما در حال حاضر با توجه به توسعه شهرسازی این مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه از روی کانال‌ها رفت و آمد صورت می‌گیرد و همین مساله مشکلاتی را ایجاد کرده است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر شاهد حوادثی در این مناطق بودیم، شرایط موجود و حوادثی که تعداد آن روبه افزایش بود، حوزه مدیریت استان را به سمت اخذ تصمیماتی برای مدیریت و ایمن سازی پیش برد

وی با بیان اینکه با تلاش مجموعه آب تهران بیش از ۶ کیلومتر روی کانال‌ها ایمن سازی انجام و عدد ریالی ۲۵ میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است، گفت: استمداد امور آب از مراجع شهرستانی و استان علی‌الخصوص سازمان برنامه و بودجه در راستای تأمین اعتبار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پروژه ایمن سازی برحسب الویت انجام شده است و این موضوع نیز به صورت جدی در آب تهران مطرح است، گفت: هر سال آب تهران با توجه به منابع مالی که می‌تواند از محل‌های مختلف تأمین کند این پروژه را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر آب تهران طرحی را شروع کرده که جدا از موضوعات مطرح شده بود، گفت: خط لوله دوم پساب از تصفیه خانه فاضلاب تهران را استارت زدیم که با تکمیل این طرح که خط لوله‌ای به طول ۳۶ کیلومتر به قطر ۲.۸ متر است، بخش عمده‌ای از آبی که در کانال جریان دارد را منتقل خواهیم کرد و تا حدود زیادی از مشکلات حال حاضر برطرف خواهد شد.

به گفته وی بخش عمده این طرح انجام شده و تنها سه کیلومتر بنابه مشکلاتی باقی مانده که با رفع مشکلات این پروژه به نتیجه خواهد رسید اما تا آن زمان نیز سعی داریم با ایجاد پروژه‌های ایمن سازی مشکلات و چالش‌ها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه حفظجان مردم و ایمنی در الویت پروژه‌های آبی قرار دارد و در این راستا و برحسب ضرورت برنامه‌هایی را درنظر داریم، گفت: با انجام اقدامات صورت گرفته ایمن سازی کامل کانال صورت گرفته است و برحسب الویت برای مابقی کانال‌ها نیز کار را پیش خواهیم برد و با راه اندازی خط لوله مشکل به طور کامل برطرف می‌شود.همچنین در ادامه نامبرده کمک جدی حوزه شهرستان و استان را در بحث تأمین بودجه به منظور ایمن سازی کامل طلبید و از دستگاه‌های ذیربط در خواست اختصاص بودجه کامل برای این موضوع را مطرح نمود.

کد خبر 6081905 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • توضیح سلاجقه درباره ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن