Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در نوسازی بافت‌های فرسوده همراه بودن مدیران شهری امری مهم است، زیرا این امر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بر عهده همه دستگاه‌ها گذاشته شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر، مهدی عبوری در بررسی روند اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده شهری بوشهر اظهار کرد: در نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری باید دستگاه‌های ذی‌ربط همراهی کنند، زیرا مشارکت مدیریت شهری امری مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در اولویت قرار دارد و در این راستا طرح‌های بازآفرینی در استان‌ها شتاب می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۱۲ پروژه باز آفرینی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در چهار شهر بزرگ بوشهر، برازجان، خورموج و اهرم در دست اجراست.

عبوری با اشاره به بازدید از این پروژه‌ها گفت: با پایان یافتن این پروژه‌های عمرانی، پروژه‌های جدیدی در سال آینده آغاز می‌شود.

ویبا اشاره به بررسی بافت‌های فرسوده در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در نوسازی بافت‌های فرسوده همراه بودن مدیران شهری امری مهم است، زیرا این امر بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بر عهده همه دستگاه‌ها گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه در استان بوشهر و در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث ‌۱۲ هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: در مرحله  نخست نزدیک به ۲۴۰۰ نفر ثبت نام کردند و اکنون پالایش ثبت‌نام شدگان صورت می‌گیرد تا شرایط لازم را داشته باشند.

کد خبر 403109

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بافت فرسوده بافت ناکارآمد شهری بازآفرینی شهری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انارکی محمدی اظهار داشت: در سال گذشته منطقه ۱۲ با توجه به داشتن ۳۰۰ اثر معماری و تاریخی، محلات قدیمی، مفاخر، ۱۰۰ در صد حصار صفوی و ۷۲ درصد حصار ناصری پذیرای نیم میلیون گردشگر داخلی و خارجی بود و امسال با توجه به برنامه ریزی‌های ستادگردشگری در طراحی ۸ مسیر پیاده راه پیش بینی می‌شود قریب به یک‌میلیون گردشگر تا پایان نوروز از جاذبه‌های منطقه ۱۲ در جغرافیای ۱۶۰۰ هکتاری دیدن کنند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به احیا خانه کاشف السلطنه از یک عمارت فرسوده به یک بنای تاریخی در اسفندماه سال گذشته، گفت: در سال جدید در راستای توسعه سرانه‌های مورد نیاز شهروندان، با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احیا بنا‌های فرسوده و بافت تاریخی و مشارکت انجمن احیاگران بافت تاریخی و میراثی که به صورت خودجوش در منطقه ۱۲ شکل گرفته شهروندان شاهد احیا و رونق خانه‌های تاریخی در منطقه ۱۲ خواهند بود.
انارکی محمدی در پایان افزود: خانه‌های تاریخی و محلات قدیمی نقاط قوتی است که نشانه‌های تمدن پویا و اصیل شهر تهران را نشان می‌دهد ولی به دلیل بی توجهی به نقاط بی دفاع شهری تبدیل شده است از این رو ضمن دعوت از شهروندان و گردشگران جهت بازدید از جاذبه‌های تاریخی قلب تهران خواستار همراهی و مشارکت علاقمندان در احیا بافت فرسوده و خانه‌های تاریخی این منطقه هستیم.

دیگر خبرها

  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد