Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:34:25 GMT

مسیرهای راهپیمایی 9 دی در البرز

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۶۷۶

مسیرهای راهپیمایی 9 دی در البرز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیرهای راهپیمایی 9 دی ماه در البرز را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی، در این خصوص اظهار کرد: این راهپیمایی در کرج ساعت 14:30 در میدان توحید آغاز می شود و به سمت بلوار امامزاده حسن (ع) پیش می رود و در مصلی نماز جمعه کرج پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سخنران راهپیمایی کرج در روز 9 دی ماه، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  ادامه داد: در ساوجبلاغ نیز راهپیمایی ساعت 10 صبح در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می شود و حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای، مسؤول برگزاری اعتکاف در کشور در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فردیس نیز مردم همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع المهدی (عج) واقع در فلکه چهارم فردیس اجتماع می کنند، گفت: سخنران مراسم این شهرستان سردار رفیعی، فرمانده لشگر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود.

روحی یزدی همچنین بیان داشت: راهپیمایی شهرستان اشتهارد همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد شهدا واقع در بلوار امام خمینی (ره) - میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود و مردم طالقان نیز ساعت 10:30 دقیقه صبح در مصلی نماز جمعه این شهرستان حضور خواهند داشت.


...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز امام خمینی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسجد مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • منادی شفاف سازی در تولیت