Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:32:40 GMT

اعلام شهرهای میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۸۳۸

اعلام شهرهای میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین

چینی‌ها از ۱۰ شهر میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به طور رسمی رونمایی کردند. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال چین امروز (شنبه)، هشت شهر این کشور را به عنوان میزبان بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها 2021 و 10 شهر را به عنوان میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شهرهای شانگهای، تیانجین، گوانگژو، ووهان، شنیانگ، جی‌نان، هانگژو و دالیان میزبان اولین دوره جام جهانی باشگاه‌ها با حضور 24 تیم خواهند بود که قرار است در ماه جولای 2021 در این کشور برگزار شود.

شهرهای پکن، تیانجین، شانگهای، چونگ‌کینگ، چنگدو، شیان، دالیان، کینگدائو، شیامن و سوژو هم میزبان بازی‌های جام ملت‌های 2023 خواهند بود. چین پیش از این در سال 2004 میزبان این تورنمنت بود که در آن دوره با قبول شکست 3 بر یک مقابل ژاپن در دیدار فینال به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

امارات میزبان بازی‌های خانگی سوریه در انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 شد

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین جام ملت های آسیا اخبار چین جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!