Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی بیان کرد: بیش از ۵۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند که با توجه به جمعیت دانش آموزی این دوره تحصیلی هر دانش‌آموز در بیش از یک محور شرکت داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«علیمراد کرمی» صبح شنبه (7 دی) در همایش تجلیل از برترین‌های پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان بوشهر اظهار داشت: اولیا، معلمان و سرگروه‌های آموزشی در کنار دانش آموزان در روند اجرا و برگزاری جشنواره خوارزمی تلاش می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند موفقیت کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی تلفیقی از علم و عمل دانش آموزان را در بر می‌گیرد ادامه داد: با توجه به اینکه خلاقیت فاکتور بسیار مهمی در کسب موفقیت محسوب می‌شود دانش آموزان خلاق با داشتن ایده‌های نو و جذاب می‌توانند در این جشنواره موفق تر ظاهر شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر میزان مشارکت دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره را در سال گذشته بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: بیش از ۵۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند که با توجه به جمعیت دانش آموزی این دوره تحصیلی هر دانش‌آموز در بیش از یک محور شرکت داشته است.

 

کرمی افزود: دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته در محورهای ادبیات فارسی و فعالیت‌های آزمایشگاهی رتبه اول کشوری و در سایر محورها رتبه سوم را کسب کردند و در سال جاری نیز امید است دانش آموزان استان رتبه‌های بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.

 

وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی شد و تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با آموزش و پرورش همکاری داشته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: دانش آموزان موفق این جشنواره با داشتن ایده‌های نو سهم مهمی در پیشرفت آینده کشور خواهند داشت و با تفکر خلاق خود تغییرات مثبتی ایجاد خواهند کرد.

 

گفتنی است در پایان این همایش از ششمین جشنواره نوجوان خوارزمی در حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و همچنین معلمان فعال این جشنواره و دانش آموزان برتر رونمایی شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل از برترین ها استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند