Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:28:53 GMT

معرفی ده شهر میزبان جام ملت‌های 2023

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۹۶۶

معرفی ده شهر میزبان جام ملت‌های 2023

ده شهر میزبان در جام ملت های آسیا 2023 چین از سوی کمیته برگزاری این رقابت ها مشخص و معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، برای دومین دوره متوالی رقابت های جام ملت های آسیا با 24 کشور برگزار خواهد شد از همین رو چین به عنوان میزبان این تورنمنت در سال 2023 از ده شهر میزبان رقابت ها رونمایی کرد.


بنا به اعلام فدراسیون فوتبال چین نام شهرهای کاندیدای برگزاری بازی های مرحله گروهی و نهایی این رقابت ها در ژانویه 2023 بعد از اعلام به ای اف سی و تایید از سوی آنها به این شرح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکن ، تیانجین ، شانگهای ، چونگ کینگ ، شیان ، کینجارو ، دالیان ، چینگدائو ، شیائم و سوژو ده شهری خواهند بود که میزبانی بازی ها را برعهده خواهند داشت.


به این ترتیب بازی ها در این شهرها برگزار خواهد شد که بازی افتتاحیه در یکی از دو شهر تیانجین یا شانگهای برگزار و دیدار پایانی هم به میزبانی پکن خواهد بود تا قهرمان جدید آسیا در پایتخت سرزمین اژدهای سرخ جام زیبای سال 2023 را بالای سر ببرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه نمایشگاه و کارگاه خیابانی ۲ روزه نقاشی وعده صادق به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی در بلوار نوبهار کرمانشاه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

این برنامه با مشارکت خوب هنرمندان و استقبال شهروندان در ادامه سیاست‌های مردمی سازی جریان‌ها و رویدادها هنری و سهولت دسترسی شهروندان به بازدید از آفرینش‌های بدیع هنرمندان و همچنین بهره برداری از ابزارهای هنری جهت ابلاغ پیام‌های متعالی، ارزشمند، دینی، ملی و ابلاغ مجاهدت‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران اسلامی برگزار گردید

کد خبر 6082807

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول