Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:16:30 GMT

قاتل فراری در اسفراین کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۳۰۳۹

قاتل فراری در اسفراین کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که در یک نزاع و درگیری یکی از شهروندان اسفراینی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، علیرضا مظاهری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری که منجر به قتل یک شهروند اسفراینی شده بود، بلافاصله موضوع برای دستگیری قاتل با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکیپی متشکل از پلیس آگاهی استان و یگان امداد شهرستان اسفراین به‌محض دریافت این خبر عملیات خود را شروع کردند، افزود: قاتل در تاریخ ۳ دی‌ماه سال جاری در پی اختلافات قبلی با ایجاد نزاع و درگیری با ضربات چاقو مقتول را به قتل می‌رساند و از صحنه جرم متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با این پرونده با جدیت دنبال می‌شد، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران و همچنین رصد لحظه‌ای محل‌های حضور متهم، موفق شدند وی را کمتر از ۷۲ ساعت در یکی از روستاهای اطراف شهرستان اسفراین دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

وی با تأکید بر اینکه متهم درنهایت بعدازاینکه در مواجه با مستندات مربوطه به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: در همین عملیات، خودروی متهم که در روز حادثه مورداستفاده قرارگرفته بود نیز با دستور مقام قضائی توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

مظاهری با اشاره به اینکه متهم درنهایت با دستور مقام قضائی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم و از مردم عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل قتل نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا  اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد