Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد مقدس جمکران با ویژه‌برنامه‌هایی همچون «توسل به حریم کبریا» و «کمیل عارفانه» به استقبال از زائران پایان هفته خود می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران همچون هفته های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری با تدارک برنامه های متنوع میزبان منتظران و زائران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران روز سه‌شنبه، ۱۰ دی ماه با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام «بنیادی» در جمع مهدی باوران سخنرانی می کند.

 

زمزمه دعای توسل با نوای «رضا تحویلدار» در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» از ساعت ۲۰:۱۵ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب مسجد مقدس جمکران است.

 

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۱۲ دی ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام سید بهاالدین ضیایی برای زائران و مهدی باوران به سخنرانی پرداخته و سپس دعای پرفیض کمیل را در جمع منتظران قرائت می کند.

 

جمعه، ۱۳ دی ماه نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نیا برگزار می شود.

 

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای حاج عباس حیدرزاده در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

 

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه مسجد اردبیل خطبه های نماز جمعه مسجد حماسه 9 دی اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد سبک زندگی منتظرانه مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است