Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- ۱۰ شهر میزبان مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین خواهند بود.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۰ شهر میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین را معرفی کرد. برهمین اساس ۱۰ شهر میزبان این مسابقات به شرح زیر است:

پکن، تیانجین، شانگهای، چانگ کینگ، چنگدو، ژیان، دالیان، کینگ دائو، ژیامن و سوژو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در ۲ ماه ژوئن و جولای با ۲۴ تیم برگزار می‌شود. چین در سال ۲۰۰۴ نیز میزبان این مسابقات بود که آن دوره با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شد و چهار ورزشگاه میزبانی از مسابقات را بر عهده داشتند. حالا اما با افزایش هشت تیمی، تعداد ورزشگاه‌ها نیز از چهار به ۱۰ رسیده است.

 ایرنا

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ثبت به یادماندنی ترین لحظات اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار فشار خون سالانه ۹۷ هزار ایرانی را می‌کشد رونمایی از شهرهای میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین بازسازی میدان حسن‌آباد در ماه جاری آغاز می‌شود سهم مهم اسباب‌بازی در بازار تجارت دنیا درخشان: گلایه‌های کالدرون منطقی است استعفای مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت به دلیل مسائل مالی صحت ندارد امکان سوخت‌گیری بنزین با قیمت آزاد برای کارت‌های سوخت شخصی علائم شستشو روی لباس به چه معناست؟ رشد 28 درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها نرخ ارز در ۷ دی باید برق‌فروشی در بورس انرژی را جدی گرفت بهبود نظارت‌ها و تنظیم بازار توزیع تایرهای سواری عکس خارق العاده عکاس ایرانی منتخب ناسا شد + تصویر تنها ۳ درصد درآمد ناخالص ملی صرف بیماری‌های غیر واگیر می‌شود گرم‌خانه‌های منطقه ۲ تهران جمع‌آوری می‌شود کند شدن رشد اقتصادی منطقه یورو در ۲۰۲۰ حقوق مستندساز از کارمند کمتر است همچنان رئیس دانشگاه تهرانم مالیات بر عایدی در بازار سرمایه وضع نخواهد شد برنامه مبارزه با قضات فاسد آغاز شد پرطرفدارترین ها سریال «سووشون» ساخته می‌شود پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۳۰ آذر + جدول پس از سال‌ها انتظار قطعه یک آزادراه تهران-شمال افتتاح می شود+ جزییات افزایش قیمت ۹ مدل خودرو ثبت نام مسکن ملی استان تهران ساعت 10 صبح واریز سود سهام عدالت از اوائل اسفند ماه از ابتدای دی سامانه ثبت درخواست آرد راه اندازی می‌شود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ واردات گندم به کشور در حالی کلید خورده که نیازی به واردات گندم نیست قیمت زمین و مسکن افزایش یافت نمایشگاه ایران بیوکل به کار خود پایان داد تشکیل کمیته رفع بحران صادرات به عراق قیمت دلار و یورو در صرافی بانک‌ها آمادگی وزارت نفت برای امدادرسانی حداکثری به سیل‌زدگان خوزستان تاکید بر افزایش سرعت عملیات در گمرک برنت ۶۶ دلار و ۱۴ سنت شد اعلام شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت + سند قیمت دام ارزان شد ولی ارزان به دست مردم نمی رسد نرخ ارزهای بین بانکی در ۱ دی متوسط قیمت خرید هر مترمربع واحد مسکونی سه میلیون و ۶۶۰ هزار تومان کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد+جدول صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش جام جم آنلاین، محمد کشتی‌آرای - نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران - در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی اظهار کرد: بازارهای جهانی همچنان در مسیر صعودی خود با سرعت قابل توجهی در حرکت است؛ این هفته نیز همچون روال یک‌ماهه اخیر، قیمت‌ طلا در بازارهای جهانی رو به افزایش گذاشته و در این مسیر صعودی باقی مانده است؛ به گونه‌ای که هر اونس جهانی طلا با ٣۶ دلار افزایش به ٢٣٧٩ دلار رسید. این درحالی است که ابتدای هفته هر اونس طلای جهانی ٢٣۴٣ دلار قیمت داشت.

وی ادامه داد: علیرغم افزایش قیمت در بازارهای جهانی، همچنان قیمت‌ها در بازارهای داخلی کاهشی طی شده است؛ هرچند که در ابتدای هفته برای ساعاتی شاهد افزایش قیمت جهانی انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا بودیم اما این روند چندان طولی نکشید و روند کاهشی قیمت‌ها طی شد.

کشتی‌آرای در رابطه با آخرین قیمت سکه و طلا در بازار در پایان هفته (آخرین معاملات روز گذشته/پنجشنبه) و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: هر قطعه‌ سکه تمام طرح جدید با ۴٠٠ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته‌، در آخرین معاملات دیروز به ۴۴ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان و سکه تمام طرح قدیم نیز با ٨٠٠ تومان کاهش به ۴١ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه هریک با ۵٠٠ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته در آخرین معاملات پایانی هفته، به ترتیب ٢۶ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان و ١۶ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان تعیین قیمت شدند. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ٧٠٠ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته در آخرین معاملات هفت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان دادوستد شد. 

این کارشناس بازار سکه و طلا خاطر نشان کرد: روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت طلا در بازارهای داخلی را تحت تأثیر قرار داده و اجازه نداد روند کاهشی که در اوایل هفته داشت، ادامه یابد. هر مثقال طلای ١٧ عیار روز پایان هفته  ١۶ میلیون و ۶۵٠ هزار تومان قیمت داشت. هر گرم طلای ١٨ عیار اما حدود ۶٠ هزار تومان افزایش در آخرین معاملات روز پنجشنبه سه میلیون و ٨۴٣ هزار تومان مبنای معاملات مصنوعات طلا قرار گرفت.

کشتی‌آرای در رابطه با آخرین وضعیت حباب سکه نیز گفت: باتوجه به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، بهای سکه در بازار داخل به رقم واقعی خود نزدیک تر شده و حباب آن کمی تخلیه شده است. براساس آخرین معاملات پایانی هفته، هر قطعه سکه دارای هفت میلیون و ٢٠٠ هزار تومان دارای حباب است که به نسبت اوایل هفته که در کانال هشت میلیون تومان بود، کاهش یافته است. در مجموع جز روزهای ابتدایی هفته که قیمت‌ها کمی هیجانی بالا رفت، در طول هفته بازار به آرامش رسید و حباب سکه و قیمت انواع قطعات سکه کاهشی شد.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟