Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:37:11 GMT

توضیحات سیروس مقدم درباره نقش «نقی معمولی»

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۳۸۹۰

توضیحات سیروس مقدم درباره نقش «نقی معمولی»

خبرگزاری مهر: سیروس مقدم کارگردان تلویزیون درباره پرداختن به ورزش فوتبال در سری جدید سریال «پایتخت» که این روز‌ها در حال تصویربرداری است، بیان کرد: در مازندران و به خصوص قائم شهر و این خطه که ما در آن کار می‌کنیم فوتبال ریشه‌ای قدیمی دارد.

وی که روز گذشته ششم دی ماه بخش‌هایی از این سریال را در حاشیه دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس ضبط کرد، در گفتگو با برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» از شبکه ورزش، درباره انتخاب تیم «نساجی» هم عنوان کرد: تیم نساجی سال‌هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب‌ها خود را حفظ کرده است و الان هم می‌بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان «پایتخت» درباره استقبال مردم از این سریال نیز عنوان کرد: باور کنید حسی که در من و تیمی که سریال را می‌سازد وجود دارد این است که فکر می‌کنیم جزیی از مردم هستیم. فکر می‌کنیم همین که با این سریال لبخندی روی لب مردم می‌آید باری از روی دوش آن‌ها برداشته شده است.

وی با اشاره به همذات پنداری مردم با این سریال اظهار کرد: مردم، چون زندگی‌هایی معمولی را در این سریال می‌بینند احساس همدردی و همذات‌پنداری با کاراکتر‌های آن می‌کنند و این سریال را دوست دارند.

مقدم در پایان درباره نقش نقی معمولی (با بازی محسن تنابنده) و اینکه با توجه به عکس‌هایی که از گریم او منتشر شده آیا قرار است او را در نقش یک «سیاستمدار» ببینیم هم با خنده گفت: جواب این سوال را دیگر نمی‌توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش شود و بعد مشخص شود که این بار او چه نقشی دارد!

منبع: فردا

کلیدواژه: سیروس مقدم نساجی نقش نقی معمولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟

سروش رفیعی از پرسپولیس و فوتبال می گوید.

طرفداری | سروش رفیعی درباره قیاس فوتبالیست ها با دیگر ورزشکاران صحبت هایی را انجام داده است.

صحبت های سروش رفیعی را می خوانید:

چقدر مخاطب فیلم و سریال هستید؟

تا جایی که فرصت کافی داشته باشم، فیلم و سریال و برنامه‌های مورد علاقه‌ام را تماشا می‌کنم. قبلا تلویزیون مخاطبان بیشتری داشت و محصولات محدودتری، بنابراین بیشتر برنامه‌ها را می‌دیدیم. الان نمایش خانگی محصولات متنوعی دارد که از پلتفرم‌های مختلف پخش می‌شود و مخاطبان خودش را دارد. شرایط کاری من اجازه نمی‌دهد که همه برنامه‌ها را دنبال کنم اما به اندازه خودم مخاطب سریال‌ها و برنامه‌های نمایش خانگی هستم. از بین سریال‌هایی که اخیرا دیده‌ام، زخم کاری، پوست شیر و جیران را دوست داشتم.

با توجه به محدود شدن مخاطبان تلویزیون که به آن اشاره کردید، به نظر شما چه عواملی باعث توجه بیشتر مردم به برنامه‌ها و تولیدات تصویری می‌شود؟

به نظرم هر کار یا پروژه‌ای که جامعه هدفش عموم مردم است، اگر خودش را به روز نکند و با سلایق و عقاید مردم جلو نرود، عقب می‌ماند. در واقع باید در مردم، حس رضایت ایجاد کند که بتواند پابرجا بماند. فرقی ندارد که تلویزیون باشد یا یک کارخانه تولیدی. از نظر من تلویزیون این کار را انجام نداد و از رقبایش عقب ماند. مخاطبی که طرفدار فیلم و سریال و حتی برنامه‌های متنوع مذهبی و ورزشی و کودک است وقتی با مجموعه متنوع پلتفرم‌های نمایش خانگی، روبرو شود، قطعا به سمتش می‌رود. به نظرم تلویزیون باید کیفیت محتواهایش را بالا ببرد و به تنوع برنامه‌هایش اضافه کند.

چه شد که تصمیم گرفتید جلوی دوربین یک "گیم شو" مافیا بازی کنید؟

اولین دلیلش این است که هوادار بازی مافیا بودم. بعد هم شرایطی جور شد که دوستان پیشنهاد حضور در بازی زودیاک را دادند و علاقه‌ام به بازی باعث شد که این برنامه را تجربه کنم. اینکه ما در این بازی مجبوریم که در قالب‌های متفاوت رفتار کنیم، برایم جذاب است. در مافیا نمی‌توانیم همیشه یکسان و با یک مدل بازی کنیم. باید رفتار و مدل صحبت کردن‌ و حتی مدل استدلال‌مان را عوض کنیم و این تفاوت‌های رفتاری نسبت به شخصیتی که مخاطب از ما می‌شناسد، باعث ایجاد جذابیت و تنوع برای مخاطب می‌شود. از طرفی دیگر، عوامل این برنامه و بازیکن‌های هر گروه آنقدر خوب و خوش انرژی بودند که زمان تمرین و ضبط، حال و تجربه خیلی خوبی برایمان رقم می‌خورد و من از انجام این تجربه بسیار خوشحال و راضی‌ام.

دنیای ورزش هر روز با اتفاقات و حواشی جدیدی همراه است. چطور شما در این فضا آنقدر کم حاشیه‌اید؟

فکر می‌کنم حاشیه همیشه دور و اطراف ما با مقدار متفاوتی وجود دارد. من در هفده سال تجربه‌ای که از بازی در لیگ برتر دارم، با حواشی کمتری درگیر بوده‌ام که فکر می کنم دو دلیل داشته است: یکی اینکه همیشه خودم بوده‌ام و همچنین سعی کرده‌ام احترام بگذارم تا احترام ببینم.

در مواردی که هم تیمی‌هایتان دچار چالش می‌شوند، چه بازخورد یا کمکی می‌دهید؟

معمولا صحبت می‌کنیم و دلیل ایجاد حواشی را پیدا می‌کنیم. در بسیار از موارد این حواشی ناشی از یک سوء تفاهم یا سوء برداشت است. مثلا در خصوص اتفاقی که قبلا برای محمدحسین کنعانی زادگان افتاد، به حسین گفتم که شاید بهتر بود حرف‌هایت را جور دیگری بیان می‌کردی اما وقتی که کامل برایم توضیح داد متوجه شدم که حرف‌هایش یک حالت فان داشته. خیلی‌ها حسین را از نزدیک نمی‌شناسند و متوجه حالت شوخی و فان او نشدند. ولی متاسفانه چون فقط چند جمله از حرفایش درباره واردات ماشین صد میلیاردی در همان لحظه وایرال شده بود با واکنش زیاد مردم روبرو شد و کارش را خیلی سخت کرد چون مردم فکر کردند که شو آف یا خودستایی می‌کند ولی با شناختی که من از حسین دارم چنین چیزی نبوده. برای تک تک مردم در کل دنیا آرزو می‌کنم که همه زندگی باکیفیت و خوبی داشته باشند. هرکس که در هر حرفه‌ای تلاش می‌کند و به جایی می‌رسد، اگر دستمزد خوب و زندگی خوبی دارد، نوش جانش.

با توجه به تفاوت‎های زیادی که در خصوص رقم قرارداد و پاداش‌ها و حتی امکانات بین رشته‌های فوتبالی و بقیه رشته‌ها و ورزشکاران وجود دارد، وجود حواشی این چنینی، صدای ورزشکاران در سایر رشته‌ها را هم در می‌آورد. در این مورد چه نظری دارید؟

به نظر من اصل سوال شما ایراد دارد به دلیل اینکه شما نمی‌توانید فوتبال را با ورزش دیگری مقایسه کنید؛ نه در کشور ما و نه در هیچ کجای دنیا. برای مثال تیم ملی والیبال ما طی چند سال گل می کند و با شرایط خوبی که دارد، در مسابقات مختلف، پشت هم مقام می‌آورد. مردم هم طرفدار و علاقه‌مند آن تیم خوب می‌شوند. من یادم است که یک زمانی خیلی از والیبالیست‌ها را نمی‌شناختم اما از آن دوره‌ای که والیبال ما آنقدر عملکرد خوب و قابل توجه داشت، مخاطب و طرفدار بازی‌هایشان شده بودم و همه را دنبال می‌کردم. ولی به این قضیه این طور نگاه کنید که پس والیبالیست‌های برزیل چه بگویند که سال ها در رنک اول دنیا هستند یا والیبالیست‌های صربستان.

با این حال هیچوقت ندیده‌ایم که برای مثال بهترین والیبالیست برزیل بگوید چرا من به اندازه نیمار پول نمی گیرم. به نظرم اصلا ورزش فوتبال قابل قیاس با سایر ورزش‌ها نیست به این دلیل که فوتبال یک صنعت بسیار بزرگ با طرفداران و مخاطبان بسیار زیاد است. پس طبیعی است که درآمدش هم بیشتر باشد. همان‌طور که فشار و استرس و سختی‌هایش، بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟