Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور سهولت بیشتر رانندگان متقاضی لاستیک سنگین، درگاه جدید تخصیص تایربه آدرس www.kala.ntsw.ir اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ابوالقاسم محمدزاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو استقرار کامل طرح توزیع سیستمی تایر و در راستای سهولت بیشتر رانندگان متقاضی تایر سنگین، وزارت صمت اقدام به راه اندازی درگاه تخصیص تایر به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kala.ntsw.ir کرده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه این درگاه به منظور تسریع در توزیع لاستیک سنگین این امکان را به رانندگان ناوگان سنگین و نیمه سنگین قرار داده است تصریح کرد: در این سامانه افرادی که کارت هوشمند برون شهری و پروانه فعالیت درون شهری ندارند و همچنین ناوگان نیمه سنگین،  شرکت‌های تولیدی و معدنی و ارگان‌های دولتی می‌توانند به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات خود، حواله لاستیک دریافت نمایند. 

وی تاکید کرد: با توجه به سهولت در صدور حواله لاستیک و همچنین کاهش مراجعات به سازمان‌های صمت دسترسی به سامانه درون شهری برای نمایندگان سازمان‌های صمت محدود شده و مراجعین می‌بایست جهت دریافت حواله تایر به سامانه مذکور مراجعه کنند.

محمدزاده گفت: همچنین پشتیبانی سامانه با شماره 75492000 – 021 داخلی 6 پاسخگوی مشکلات احتمالی در این زمینه می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان بوشهر صنعت توسعه تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

کد خبر 6062753 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید