Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان نزاجا خدمات ارزنده‌های را برای خانواده‌های کارکنان و مردم انجام داده است.

وی افزود: پس از تغییر ساختار و استراتژی جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی تمامی یگان‌ها با هدف تحرک و کارآمدی برنامه‌های خود را در دستور کار خود قرار دادند تا ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز در این حوزه گام‌های بزرگی برداشته است و به‌ویژه در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مردم یاری در قالب بیمارستان‌های صحرایی در مناطق کم برخوردار جامعه توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کند.

نعمتی با بیان اینکه در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش که از سوی مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) صادر شد، بر تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز عملیاتی روز تأکید شده بود، تاکید کرد: تحرک فقط ابزار و تجهیزات نیست، تحرک باید از نیروی انسانی آغاز شود، تا نیروی انسانی مقتدر و پا در رکاب نداشته باشیم به‌راحتی به تحرک و کارآمدی یگان نخواهیم رسید.

وی استکبار جهانی را دشمن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد: ما در حوزه رزم زمینی تمام تهدیدات دشمن را رصد می‌کنیم و تمام برنامه‌های خود را با مدیریت جهادی پیش می‌بریم، مؤلفه‌های تهدید دشمن را شناسایی کرده‌ایم و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود پاسخ کوبنده‌ای را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های خدماتی در حوزه پزشکی اداره بهداشت و درمان نزاجا اشاره کرد و یادآور شد: آمادگی کارکنان این اداره قابل‌تقدیر است، تیم‌های پزشکی مجرب برای اینکه به هم نوع خودشان کمک کنند خالصانه در سخت‌ترین شرایط در حوادث سیل، زلزله و... حضور یافته‌اند و شبانه‌روز به مردم عزیز خدمات پزشکی ارائه کردند.

نعمتی تصریح کرد: حضور تمامی کارکنان ارتش در همان ساعت اولیه حوادث غیرمترقبه به در محل حادثه نشان از تحرک،  کارآمدی و پاسخ به نیاز عملیاتی روز نیروی زمینی ارتش است که ازجمله مطالبات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش آمده است.

تجهیز بیمارستان‌های نیروی زمینی به پیشرفته‌ترین سیستم‌های پزشکی دنیا

همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا ضمن تبریک به امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذن رئیس جدید این اداره گفت: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در طول ۱۲۰۰ روز خدمتی که این حقیر مسئولیت آن را بر عهده داشته‌ام کارهای مطلوبی را در حوزه پزشکی انجام داده‌ایم.

بابلی به تجهیز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور به دستگاه‌های مدرن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های پزشکی روز دنیا مجهز شده است.

وی به طرح‌های مردم یاری اشاره و تصریح کرد: در تمامی مناطق کم برخوردار کشور با برپایی بیمارستان‌های صحرایی توانسته‌ایم بخش کوچکی از آلام مردم این مناطق را تسکین کنیم، امروز اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با داشتن پزشکان مجرب در تخصص‌های مختلف تمامی نیازهای مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و درمانگاه را برطرف می‌سازند.

در این مراسم با تقدیر و تجلیل از امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی، طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی به ریاست اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا منصوب شد.

برچسب‌ها بهداشت مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهداشت مقام معظم رهبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار دوم حسین حسنی فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور به دلیل سیلاب‌هاب رخ داده، متاسفانه خسارت‌هایی در کنارک ایجاد شد. لذا؛ نیروی دریایی ارتش بنابر دستورات فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد عرصه کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: در این راستا، ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگردها و خودروهای تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت رفع نیازهای اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودروها به صعب العبورترین روستاها که امکان دسترسی به آن‌ها وجود نداشت، منتقل کردیم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ارتش در ادامه با بیان اینکه تا ۵ اردیبهشت، ۱۶ نوبت پرواز بالگرد را به روستاهای صعب‌العبور داشته‌ایم، تصریح کرد: این پروازها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش انجام می‌گیرد که در همکاری با خودروهای تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع)‌ جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور استفاده شد.

دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مادامی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگردهای ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بالگردهای هوا دریای ارتش در منطقه سوم نبوت در اسفندماه سال گذشته نیز، چندین نوبت پرواز در شهرستان‌های دشتیاری و قصر قند داشتند که خدمات مهمی همچون انتقال مواد غذایی و نیازهای ضروری را انجام دادند که همه توسط نیروی دریایی ارتش آماده و به سیل زدگان اهدا شده بودند.

کد خبر 847130 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف