Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:19:56 GMT

نقی معمولی سیاستمدار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۴۶۵۱

نقی معمولی سیاستمدار می‌شود؟

سیروس مقدم کارگردان «پایتخت۶» درباره فضای ورزشی این سریال در فصل جدید و ضبط سکانس‌هایی از این سریال در حاشیه برگزاری دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سیروس مقدم کارگردان تلویزیون درباره پرداختن به ورزش فوتبال در سری جدید سریال سریال «پایتخت» که این روزها در حال تصویربرداری است، بیان کرد: در مازندران و به خصوص قائم شهر و این خطه که ما در آن کار می‌کنیم فوتبال ریشه‌ای قدیمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که روز گذشته ششم دی ماه بخش‌هایی از این سریال را در حاشیه دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس ضبط کرد، در گفتگو با برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» از شبکه ورزش، درباره انتخاب تیم «نساجی» هم عنوان کرد: تیم نساجی سال‌هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب‌ها خود را حفظ کرده است و الان هم می‌بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم‌هاست.

بیشتر بخوانید: بازیگر پایتخت ورزشگاه آزادی را منفجر کرد +عکس حضور عوامل سریال پایتخت در اردوی نساجی +عکس

کارگردان «پایتخت» درباره استقبال مردم از این سریال نیز عنوان کرد: باور کنید حسی که در من و تیمی که سریال را می‌سازد وجود دارد این است که فکر می‌کنیم جزیی از مردم هستیم. فکر می‌کنیم همین که با این سریال لبخندی روی لب مردم می‌آید باری از روی دوش آن‌ها برداشته شده است.

وی با اشاره به همذات پنداری مردم با این سریال اظهار کرد: مردم چون زندگی‌هایی معمولی را در این سریال می‌بینند احساس همدردی و همذات‌پنداری با کاراکترهای آن می‌کنند و این سریال را دوست دارند.

مقدم در پایان درباره نقش نقی معمولی (با بازی محسن تنابنده) و اینکه با توجه به عکس‌هایی که از گریم او منتشر شده آیا قرار است او را در نقش یک «سیاستمدار» ببینیم هم با خنده گفت: جواب این سوال را دیگر نمی‌توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش شود و بعد مشخص شود که این بار او چه نقشی دارد!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین سریال پایتخت سیروس مقدم باشگاه نساجی مازندران فوتبال شبکه ورزش محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس