Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی گفت: شرکت‌‎های خلاق در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی حضور می‌یابند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سید امیر آقایی مدیر بخش ترویجی بازی و اسباب‌بازی و دبیر کارگروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، در نشست پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، اظهار کرد: با توسعه فناوری و تاثیر روز افزون آن بر رشد کودکان و نوجوانان، بکارگیری روش‌های آموزشی نوین، گیرا و ماندگار، اهمیت بسزایی در تعلیم و تربیت یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس حوزه فناوری‌های نرم و هویت ساز با بیان اینه: یکی از مناسب‌ترین و پر بازده‌ترین روش‌های آموزشی و تربیتی، آموزش بازی محور است. با توجه به تأثیر شگرفی که روش‌های آموزشی و تربیتی بازی‌محور بر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان دارد، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه آموزش با استفاده از ابزارک‌های بازی و اسباب بازی اظهار کرد: با نگاه ویژه به آموزش بازی محور و ایجاد بستر مناسب برای فعالین این حوزه، ۲۷ مجموعه منتخب فعال محصولات خود را به صورت تجربه بازی در غرفه‌ها به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند. این ۲۷ مجموعه منتخب بازی‌ها و اساب بازی‌های منتخب را در حوزه‌های مانند: «رباتیک»، «سلامت»، «هوافضا»، «منطقی و ریاضی»، «باغبانی»، «ایمنی»، ... را محتوا سازی کرده‌اند.

یکی دیگر از اقدامات تدارک دیده شده در این نمایشگاه «تور تخصصی ویژه» است که برای معرفی تخصصی‌تر مجموعه‌های بازی محور حاضر در نمایشگاه به مدیران مراکز آموزشی و مربیان، تدارک دیده شده است. دومین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی هفتم تا سیزدهم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه اسباب بازی شرکت های خلاق فناوری های نرم معاونت علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد

 حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • ضیافت افطاری امام حسنی ها در نوشهر
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی» اجرایی می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌های مالی با مشارکت مردم
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد