Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@18:18:04 GMT

دستگیری عاملان راهبندان حوادث اخیر

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۲۵۰

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ تن از مالکان و رانندگان خودروهای دخیل در اغتشاشات ۲۵ آبان ماه که با ایجاد راهبندان موجب ترافیک و ازدحام جمعیت در برخی نقاط شهر شده بودند، خبر داد.  ناطقان:  به نقل از  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: همزمان و بلافاصله بعد از وقوع اغتشاشات آبانماه در مرکز و برخی نقاط استان، شناسایی و دستگیری عاملان اغتشاش و ناآرامی ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس این مناطق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۱۳ تن از عاملان اصلی ایجاد راهبندان منجر به ترافیک و ازدحام جمعیت در سطح شهر کرمان را دستگیر کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: این افراد با استفاده از خودرو اقدام به سد معبر و ایجاد بی نظمی در عبور و مرور شهروندان و همچنین هرج و مرج در نقاط تجمع شهروندان کرده بودند که پس از دستگیری و مواجهه با اسناد و شواهد موجود به اتهامات خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: ایسنا برچسب ها: اغتشاشات ، مالکان ، خودرو ، ترافیک ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اغتشاشات مالکان خودرو ترافیک ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌های افغانستان جان ۳۳ نفر را گرفت

سازمان مدیریت حوادث طبیعی افغانستان از کشته شدن دستکم ۳۳ نفر و مصدوم شدن ۲۷ نفر بر اثر سیلاب اخیر در این کشور خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «جانان سایق» سخنگوی سازمان مدیریت حوادث طبیعی افغانستان اعلام کرد بر اثر سیلاب‌های اخیر در این کشور دستکم 33 نفر کشته و 27 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: سیل اخیر علاوه بر تلفات جانی، باعث تخریب نزدیک به 606 خانه مسکونی و 1950 جریب زمین کشاورزی نیز شده است.

سایق گفت: ولایت‌های بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تخار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات شاهد بارش باران و جاری شدن سیلاب‌ در روزهای اخیر بوده‌اند.

اعلام آمادگی سازمان ملل برای کمک به آسیب دیدگان سیل در افغانستانسازمان همکاری اسلامی خواستار کمک به آسیب دیدگان سیل در افغانستان شد

سخنگوی سازمان مدیریت حوادث طبیعی افغانستان، تخریب حدود 85 کیلومتر راه و فرعی، تلف شدن 200 رأس دام و خسارت بیش از هزار خانوار را از دیگر پیامدهای سیل اخیر در افغانستان برشمرد.

سایق افزود از آغاز ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان‌های ملی و بین المللی برای 22 هزار و 851 خانواده آسیب‌پذیر کمک‌های اضطراری توزیع شده است.

سازمان مدیریت حوادث طبیعی افغانستان هشدار داد براساس اطلاعات هواشناسی، بارندگی‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • سیلاب‌های افغانستان جان ۳۳ نفر را گرفت
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • گرامیداشت یادشهدای معلم حوادث تروریستی اخیر،سیستان وبلوچستان
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر