Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: دومین هفته مسابقات لیگ کشتی نوجوانان بسیج با حضور ۱۰ تیم به میزبانی تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد علی محمدی در این خصوص اظهار کرد: با همکاری مرکز تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) مسابقات لیگ کشتی نوجوانان بسیج برای اولین بار در سطح نواحی مختلف بسیج استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۱۰۰ کشتی گیر نوجوان در قالب ۱۰ تیم و در دو گروه به رقابت پرداخته اند و دور برگشت این بازی ها در تایباد به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد بیان کرد: چهار تیم برتر این دوره از رقابت ها به مسابقات نهایی در مشهد راه خواهند یافت و مرحله نهایی را برگزار خواهند کرد.

محمدی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۰ وزن مختلف برگزار شد، ادامه داد: تیم منتخب این دوره از مسابقات در قالب تیم استان در مسابقات کشوری که به میزبانی مشهد مقدس بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت می کند.

وی ادامه داد: در پایان هفته دوم این دوره از مسابقات تیم های مشهد، تایباد و نیشابور به ترتیب در رده های اول تا سوم گروه خود قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بسیج خراسان رضوی کشتی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام موحد ۲۷ و ۲۸ فروردین در شهر بابلسر استان مازندران برگزار می‌شود.

اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات به شرح زیر است:

سرپرست فنی: مزدک گیتی (همدان)

ژوری: رضا علی اصغری (گیلان) غلامرضا محمدنژاد (مازندران)

داوران درجه یک بین المللی:
بابک امجدی (تهران) ابراهیم رادمرد (گیلان) مهدی آقاولی (تهران) مسعود رستمی پور (تهران) سیفعلی سلمانپور (قم) مرتضی زورمند (البرز)

داوران درجه دو بین المللی:
عباس کارگرپور (تهران) کاظم عقیقی (خراسان جنوبی) قادر باقری (البرز) علی خالق زاده (خراسان شمالی) علی لاریجانی (مازندران)

داوران درجه سه بین المللی:
محمدحسین داوری (خراسان رضوی) فرهاد محمدپور (مازندران) سینا بخشی نژاد (گیلان)

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان
  • پایان رقابت‌های بوکس جام مولای عرشیان + فیلم