Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@22:04:27 GMT

راه‌آهن ایلام در فاز اجرا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۵۱۴

راه‌آهن ایلام در فاز اجرا قرار گرفت

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از قرار گرفتن پروژه راه آهن ایلام در فاز اجرا خبرداد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر کاظمی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، از قرار گرفتن راه آهن ایلام در فاز اجرا خبر و اظهار داشت: فاز اول راه آهن ایلام به طول 18 کیلومتر از مسیر اسلام آباد به ایلام وارد فاز اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در تولید ترمز قطار به خود‌کفایی رسید / 432 واگن به شبکه ریلی کشور اضافه شدهرمزگان| شبکه ریلی بندر شهید رجایی قابلیت حمل 30 میلیون تن کالا داردنوبخت: بیرجند به شبکه ریلی سراسری متصل می‌شود

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، از مجموع 80 کیلومتری مسافت راه آهن اسلام آباد به کرمانشاه عملیات ساخت 18 کیلومتر آن با حضور رئیس جمهور در سفر پیش رو به استان ایلام آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: آغاز اجرایی راه آهن ایلام نوید بخش آن است که ایلام نیز به شبکه ریلی کشور متصل و این اتصال توسعه استان ایلام را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام

عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم
  • اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد
  • اجرای سمفونی فلک و افلاک در خرم آباد
  • ◄ شرکت راه آهن و ارجج قرار دادن رویکرد فرهنگی بر تخصصی
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • طرح تعویض شبکه اصلی آب ۲۰ روستای دهلران اجرا شد