Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حاضر نبودند، امروز به مصاف چوکای تالش رفت که توسط فرشاد پیوس هدایت می‌شود. این دیدار تدارکاتی با نتیجه چهار بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت. به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم با سابقه چوکای تالش رفت که این روزها با هدایت فرشاد پیوس در صدر جدول گروه «ب» لیگ دسته دوم کشور برای صعود به لیگ دسته اول تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی انجام شد که بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی روز جمعه به علاوه سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند از حضور در تمرین امروز معاف بودند. پیش از شروع بازی افشین پیروانی، کریم باقری و اعضای تیم پرسپولیس با فرشاد پیوس خوش و بش کردند.
این بازی از ساعت 11 و 10 دقیقه امروز در زمین مجموعه شهید کاظمی آغاز شد و در غیاب کالدرون و دستاران اسپانیایی او، کریم باقری سرخپوشان را هدایت می‌کرد. پرسپولیس در این بازی با توجه به کمبود نفرات، از تیم چوکا بازیکنان کمکی گرفت. به این ترتیب، امیر حسین بیات، حسین ماهینی، احسان حسینی، محمد نادری، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عرفان شمخالی و سعید غفاری از چوکا برای سرخپوشان به میدان رفتند. مصطفی زینالی، حبیب افرا، یامین فلاح، علی سلیمانی، صاحب فرجی، کیوان محمدنژاد، محمد پور رحمت ا...، حمید خدابنده‌لو، حامد عظیمی، محمد جعفری و بهزاد یوسف علی پور نیز نفراتی بودند که چوکا بازی را با آنها شروع کرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت. این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه 4 بر 1 به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های این بازی تدارکاتی توسط مهدی عبدی (2 گل)، سعید حسین‌پور و عرفان شمخالی (بازیکن تیم حریف) برای پرسپولیس و حمید خدا بنده‌لو برای چوکا به ثمر رسید.

- مدیریت باشگاه پرسپولیس یکی از خواسته‌های گابریل کالدرون را برآورده کرد. بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ از جمله بازیکنان خارجی پرسپولیس هستند که هنوز بابت قرارداد فصل پیش خود از این باشگاه طلبکار هستند و بارها خواستار دریافت آن شده‌اند. در این میان گابریل کالدرون قبل از بازی پرسپولیس با نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر، از انصاری‌فرد خواست حتماً با رادوشویچ تسویه حساب کنند تا با روحیه خوبی راهی تعطیلات کریسمس شود. با توجه به همین مسئله باشگاه پرسپولیس بعد از بازی این تیم با نساجی طلب رادوشوویچ از فصل قبل را به وی پرداخت کرد و او شب گذشته راهی کشورش شد. بشار رسن هم قرار است امروز راهی تعطیلات شود، اما باشگاه پرسپولیس از وی زمان خواسته تا بعد از بازگشت به تهران دریافتی داشته باشد که این مسئله مورد موافقت هافبک عراقی سرخپوشان قرار گرفته است.

- مدافع کروات تیم استقلال تهران امروز قسمتی از قراردادش را دریافت کرد. با پیگیری باشگاه استقلال، حدود 40 هزار دلار از طلب هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال پرداخت شد و این بازیکن مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد. شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی استقلال هم امروز حقوق می‌گیرد و قرار است 100 هزار دلار از قرارداد به حسابش واریز شود. این دو بازیکن که برای تعطیلات سال جدید میلادی به کشورشان سفر کرده‌اند، با دریافت مطالباتشان در آغاز دور جدید تمرینات استقلال به ایران بازمی‌گردند.

- علی خطیر در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و اینکه چه اتفاقی افتاد که از او برای پیشبرد این مذاکرات صحبت کردند، اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای استراماچونی افتاد و تحلیل نادرستی که از شرایط شده بود که به خاطر پول رفته است و با توجه به اینکه با روحیات او آشنا هستم و او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسم، می‌دانستم مشکل اصلی استراماچونی پول نیست. او سه ماه از قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پول نگرفته بود و به همین خاطر قراردادش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فسخ کرد. سفارت ایران در ایتالیا وزارت ورزش و همچنین مسئولان باشگاه استقلال تلاش کردند که با پرداخت مبلغی که به او بدهکار بودند او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگردانند.
مسئول مذاکره با استراماچونی در مورد حضور رحمان رضایی در این جلسه مذاکره تصریح کرد: رحمان رضایی از دوستان بسیار خوب من است. او یک رابطه خیلی خوب با پاستورلا دارد. رحمان رضایی در ایتالیا بازی کرده و در واقع پاستورلا ایجنت او بوده است. مطمئن هستم وجود رحمان صد درصد کمک می‌کند تا شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای یک قرارداد جدید با استراماچونی بهتر کنیم.

- زهره هراتیان، رئیس ایفمارک وظیفه اصلی ایفمارک را به دور از حاشیه و جنجال معاینات پیش از فصل بازیکنان در لیگ برتر فوتبال ایران دانست و تصریح کرد: معاینات ما براساس الگو برداری از فیفا صورت می‌گیرد بطوریکه اضافه‌تر از فیفا و براساس آنچه در دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان تاکید شده است در ایفمارک معاینات خونی برای بررسی بیماری‌های عفونی همچون ایدز و هپاتیت هم صورت خواهد گرفت. به گزارش وزارت ورزش؛ رئیس ایفمارک بار دیگر ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت:
از سال 1394 و قبل از اغاز فصل از کلیه بازیکنان داخلی و خارجی تست‌های بیماری‌های عفونی گرفته می‌شود و اگر بازکنی دارای ویروس فعال هپاتیت باشد، اجازه حضور او را صادر نمی‌کنیم و در شرایطی که ویروس هپاتیت غیر فعال باشد تحت آموزش و مراقبت می توانند در رقابت‌های لیگ حضور یابند.
هراتیان با اشاره به این مهم که معاینات پیش از فصل بر اساس معیارهای جهانی و همچنین قوانین داخلی بصورت کامل صورت گرفته است ،گفت: تاکید می‌کنم از سال 94 هیچ بازیکنی چه ایرانی و چه خارجی مبتلا به ویروس ناقل ایدز وجود نداشته است و بازیکن خارجی مبتلا به هپاتیت ناقل هم اجازه حضور پیدا نکرده است و در لیگ برتر فصل جاری هم هیچ بازیکن هپاتیتی هم نداریم
رئیس ایفمارک اهمیت نحوه قراردادهای بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران را مهم دانست و توضیح داد: اگر باشگاهی با بازیکنی قرارداد منعقد کند و در متن هم آمده باشد که عقد قرارداد با تست پزشکی اعتبار دارد و بعد از امضا بازیکن در تست پزشکی شرکت کند و در معاینات مشخص شود که دارای ویروس هپاتیت است، این حق از بازیکن سلب نمی‌شود و می‌تواند نسبت به قراردادی که امضا کرده مطالبه داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از امضای هرگونه قراردادی حتی اگر منوط به تست پزشکی باشد، ابتدامعاینات انجام و سپس قرارداد منعقد شود.

- باشگاه تراکتور تبریز پس از عملکرد نه چندان خوب کوین فورچونه و ساسان انصاری در نیم‌فصل نخست لیگ برتر و مشکل گلزنی سرخپوشان تبریزی، به شدت به دنبال تقویت تیم خود در پست مهاجم است و با چندین بازیکن نیز در این پست وارد مذاکره شده است. یکی از بازیکنان مدنظر تراکتوری‌ها برای حضور در خط حمله این تیم شهریار مغانلو مهاجم موفق تیم پیکان است که تبریزی‌ها بی سر و صدا به دنبال جذب این بازیکن هستند. البته پیش از تراکتور، تیم پرسپولیس هم علاقه خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده بود و باید دید در نهایت مغانلو در نقل‌وانتقالات زمستانی به کدام تیم خواهد پیوست. تیم‌های پیکان و تراکتور در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (شنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

- تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل این باشگاه ادامه دار شد و آنها مدام علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل گذشته این تیم که اکنون عضو هیات مدیره است شعار سر دادند.  تجمع اعتراضی هواداران استقلال نسبت به اتفاقاتی که برای کادرفنی این تیم رخ داده بیش از یک ساعت ادامه پیدا کرد. آنها در ادامه شعارهای خود بار دیگر علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل مستعفی و عضو کنونی هیات مدیره باشگاه شعار سر دادند. بعد از دقایقی باحضور ماموران نیروی انتظامی جمعیتی که تجمع کرده بودند متفرق شدند و پلیس اجازه نداد که این جمعیت به تجمع خود مقابل باشگاه ادامه دهند. هواداران استقلال که از سوی ماموران در حال متفرق شدن بودند با شعارهای حمایتی از آبی پوشان تاکید کردند که کنار تیم خود هستند. عده ای از آنها قصد وارد شدن به باشگاه را داشتند که پلیس مانع این کار شد.

- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مخالفت خود را با جذب مهاجم ملی‌پوش عراقی اعلام کرد. علا عباس یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌ سرخپوشان بود که کادر فنی این تیم بعد از تماشای بازی‌‌های مهاجم عراقی تیم فوتبال الزورا مخالفت خود را با جذب او اعلام کردند. براساس این گزارش، خواکین که مأمور آنالیز بازیکنان مدنظر باشگاه برای تقویت خط حمله سرخپوشان بوده به کالدرون اعلام کرده است که سبک بازی علا عباس به شیوه بازی پرسپولیس نمی‌خورد. بر همین اساس کالدرون به مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تیمش نیازی به مهاجم ملی‌پوش الزورا ندارد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال مهاجمی قدبلند و سرزن است و به همین خاطر علاء عباس 22 ساله با وجود کیفیت بالایی که دارد، مورد تأیید این مربی قرار نگرفت.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رحمان رضایی استراماچونی تراکتور مهاجم پیکان کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید