Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌عامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت: ابر‌پروژه پالایشگاه بیدبلند تاکنون پیشرفت ۹۹ درصد‌ی داشته و پیش بینی می‌شود در اسفند ۹۸ فتتاح شود. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بهبهان طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با هدف افزایش درآمد مالی و ارتقا سطح علمی، فنی، اقتصادی و اجتماعی، افزایش گاز شیرین تولید شده، کم شدن میزان مصرف فرآورده های نفتی و جایگزینی آن با گاز‌های طبیعی، تولید پروپان و بوتان و میعانات گازی، صادرات محصولات جانبی، تامین گاز شهری، تامین اتان مورد نیاز واحد های پتروشیمی و ایجاد اشتغال در منطقه در زمینی به مساحت 244 هکتار پالایشگاه و 60 هکتار تأسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر با تامین سرمایه از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان سهامد ار اصلی و صندوق توسعه ملی و از طریق سندیکای بانک های سپه، ملت، تجارت، صنعت و معدن با عاملیت بانک سپه در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود امین نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ابرپروژه پالایشگاه بیدبلند با سرمایه‌گذاری 3.5 میلیارد دلاری بعد از مدتی وقفه در اسفند ماه 1395 مجددا آغاز و بدون وفقه تاکنون پیشرفت 99‌ درصدی داشته و پیش بینی می‌شود در اسفند 98 یا اوایل سال آینده افتتاح شود.

مشعل‌های پالایشگاه گاز ایلام سرمایه‌هایی که دود می‌شود و تنفس را از مردم می‌گیرداعتراضات فرانسه تولید در پالایشگاه شرکت توتال را مختل کردچرا 2020 یک سال بحرانی برای پالایشگاه ها خواهد بود؟

وی در مورد جذب نیرو و پیمانکاران ارکان ثالث افزود: تعمیرات و نگهداری یکی از پیمانکاران ارکان ثالث است که شرکت مپنا در آن برنده شد و شرایط جذب نیرو به 3 آیتم اعم از افراد قبول شده 2.5 برابر ظرفیت هستند که با توجه به محدویت ظرفیت استخدام ما فراخوان نشدند که در رشته‌های برق و مکانیک جذب و کاملا بهبهانی هستند.

مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بیان کرد: با پیگیری نماینده مردم بهبهان و همچنین استاندار خوزستان دو پروژه عظیم جمع‌آورهای گازهای فیلر شرق کارون و همچنین احداث صنایع پایین دستی با پشتیبانی صندوق توسعه ملی و بخشی از آن توسط هلدینگ خلیج فارس به زودی می‌شود.

وی گفت: یکی از  آلودگی‌های پالایشگاه پساب های آن است ، در پروژه پالایشگاه بیدبلند با تعبیه حوضچه های تبخیر  یک قطره آب صعنتی بیرون نمی‌رود.

مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس عنوان کرد: یک هزار کیلومتر خط لوله برای پالایشگاه انجام شده ‌و با انجام این پروژه کل خوراک منطقه ماهشهر برطرف خواهد شد و همچنین جهت صادرات به اسکله ماهشهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است