Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:53:04 GMT

سمینار آشنایی با برندینگ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۲۹۱

سمینار آشنایی با برندینگ برگزار می‌شود

انجمن‌های علمی دانشکده‌های مهندسی صنایع علم و صنعت و تهران جنوب "سمینار آشنایی با برندینگ" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "تاریخچه برند - المان‌های برند - جایگاه سازی در برندینگ - معرفی مدل جایگاه سازی و معرفی مدل ارزش ویژه برند" از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که با تدریس  مهندس مهدی عجمی،  روز چهارشنبه، ۱۱ دی ماه ساعت  ۱۳ الی ۱۵ درآمفی تئاتر شهبازی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به لینک https://evnd.co/bB5Q مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت همایش برندینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها از ۲۷ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۲۱ درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است، گفت: با جدیت در حال برطرف کردن موانع تولید با همکاری یکپارچه همه هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های ملی نفت، گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیژن چگنی با تأکید بر عزم صنعت پتروشیمی ایران برای جهش تولید و رشد صادرات محصولات مختلف پلیمری و شیمیایی در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اقدام‌ها و راهبردهای مختلفی برای تحقق این موضوع از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، تشکیل کارگروه‌های جهش تولید در سه سطح صنعت پتروشیمی، هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی را برنامه‌ریزی کرده است، افزود: به این منظور باید از همه ظرفیت‌های موجود برای رشد تولید در صنعت پتروشیمی استفاده کنیم.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ با افزایش هفت درصدی تولید در تحقق رشد تولید کشور نقش بسزایی ایفا کرد. پتروشیمی‌های مهر، آریاساسول و کاویان در منطقه عسلویه، پتروشیمی‌های غدیر، مارون و فن‌آوران در منطقه ماهشهر و پتروشیمی‌های اصفهان، کربن ایران و میاندوآب در دیگر مناطق پیشتاز تولید بودند.

چگنی با اشاره به اینکه ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۰، ۲۷ درصد، در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۴ درصد و پارسال ۲۱ درصد بوده است، تصریح کرد: با جدیت در حال برطرف کردن موانع تولید با همکاری یکپارچه همه هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی،‌ همچنین شرکت‌های ملی نفت، گاز و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هستیم.

وی تأکید کرد: یکی از عواملی که سبب تسهیل در حمل‌ونقل و صادرات پایدار خواهد شد، تشکیل کنسرسیوم‌های حمل‌ونقل است که پتروشیمی‌های زاگرس و کاوه در این زمینه تجربه‌های موفقی داشته‌اند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سوآپ برق از سوی پتروشیمی‌ها اشاره کرد و گفت: شرکت‌های پتروشیمی به‌طور میانگین ۲۰۴ مگاوات ساعت برق از طریق شبکه سراسری دریافت می‌کنند و برق مازاد تولیدی برای تداوم تولید از سوی یوتیلیتی‌های صنعت پتروشیمی با شبکه سراسری سوآپ می‌شود.

چگنی اظهار کرد: مجتمع‌های تابع هلدینگ باختر ۱۰۵ مگاوات ساعت ظرفیت تولید برق ایجاد کرده‌اند و در تأمین برق مستقل شده‌اند و حدود ۱۰۰ مگاوات ساعت دیگر نیز در مراحل مطالعاتی و عقد قرارداد دارند.

دیگر خبرها

  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • نقش دانشگاه هنر اصفهان در ارتقاء جایگاه هنر و توسعه شهر
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود
  • مراغه میزبان بیست و هشتمین سمینار جبر ایران