Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک از تعیین ۱۳۹ شعبه ثبت نام و اخذ رأی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، بهمن خطیبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک، ۱۳۹ شعبه ثبت نام و اخذ رأی تعیین شده که از این میزان ۲۵ شعبه روستایی و ۱۱۴ شعبه در شهر مستقر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیبی با بیان اینکه از این تعداد ۲ شعبه سیار خواهد بود، افزود: در جلسه اعضای هیأت اجرایی بر انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی با هدف سهولت در حضور مردم پای صندوق‌های رأی تأکید شده است.

 

فرماندار قرچک در ادامه بیان داشت: رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون ملاک کار مجریان برگزاری انتخابات است و از همه دستگاه‌های شهرستان قرچک می‌خواهیم به این اصل توجه جدی داشته باشند تا انشااله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان خطبه های نماز جمعه اردبیل حماسه 9 دی طرح ملی فهما قرآن کریم خطیبی فرماندار قرچک شهرستان قرچک صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان