Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مورد بدهی 69 هزار میلیارد تومانی فردا در جلسه شورای شهر بررسی می‌شود.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران فردا یک شنبه 8 دی از ساعت 8:45 صبح لغایت 12 در صحن علنی شورا برگزار می شود. 

ابتدای این جلسه با نطق پیش از دستور سه تن از اعضای شورا همراه خواهد بود؛ بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و محمد سالاری رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورا در جلسه فردا نطق خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نطق اعضای شورا ادامه بررسی لایحه تعیین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران در دستور جلسه فردا خواهد بود.

ارایه گزارش سید حسن رسولی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری در آبان ماه سال 98 دستور دیگر جلسه فردا خواهد بود.

بررسی یک فوریت طرح الحاق یک بند به مصوبه ساماندهی اسناد املاک و مستغلات شهرداری تهران و موسسات تابعه و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران پیرامون بدهی 69 هزار میلیارد تومانی از جمله دیگر دستورهای این جلسه خواهند بود.

در این جلسه همچنین بررسی طرح اصلاحیه مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران و بررسی طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان های شهروندی در دستور قرار خواهد گرفت.

بررسی لایحه معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد موضوع  انتخاب 2 نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارایه  لایحه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی مبتنی بر مرغوبیت مکانی املاک در شهرداری تهران نیز در دستور جلسه فردا قرار دارد.

بررسی لایحه سند جامع مشارکت و سرمایه گذری شهرداری تهران و بررسی طرح  استفاده از ظرفیت های همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض  آسیب و بررسی سه پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن از جمله دیگر دستور های جلسه فردا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران بدهی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!

در ابتدای فصل و زمانی که احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان دوم از پرسپولیس جدا شد، مدیران این باشگاه به دنبال این بودند که با دروازه‌بان دیگری به توافق برسند تا جایگزین احمد گوهری شود. در این بین گزینه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند که یکی از آنها محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار بود که برای صدور رضایت‌نامه‌اش باشگاه هوادار ۱۰ میلیارد تومان طلب کرده بود.

در این بین اما گزینه‌های مختلف خارجی و داخلی دیگری هم مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند تا به عنوان دروازه‌بان دوم به خدمت گرفته شوند اما شرایط به گونه‌ای پیش نرفت که قراردادی امضا شود و به همین خاطر پرسپولیس با بیرانوند و امیرضا رفیعی که به عنوان دروازه‌بان رده امید به تیم ملحق شده بود، کار را شروع کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد رفیعی در دو سال قبل که به صورت رایگان از نساجی به پرسپولیس پیوست تا در تیم امید این باشگاه بازی کند، قراردادی ۱۰۰ میلیون تومانی منعقد کرد و امسال که رسما به عنوان دروازه‌بان دوم تیم فعالیت می‌کند، قراردادی ۵۰۰ میلیون تومانی بسته است. او در غیاب بیرانوند تا به حال در چهار بازی به میدان رفته که توانسته در هر چهار بازی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد.

عملکرد رفیعی نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها با اتکا به بازیکنان جوان و البته مستعد خود، به جای صرف هزینه‌های کلان چند ده میلیاردی، حالا با ۵۰۰ میلیون تومان دروازه‌بانی مطمئن در اختیار دارند که در غیاب بیرانوند، می‌تواند خیال هواداران را از دروازه تیم راحت کند.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی