Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان در آیین افتتاح سالن اجتماعات استاد محمد بهمن بیگی آموزش و پرورش عشایر استان گفت: بهمن بیگی نگین درخشان و تکرار نشدنی تعلیم و تربیت معاصر است.

او یکی از اصول آموزش و پرورش عشایر استان را اشاعه عدالت آموزشی از ستاد تا دورترین نقاط عشایری عنوان کرد و بیان داشت: به منظور تکریم همکاران عشایری تلاش شد جایگاهی هرچند کوچک، اما در شان معلم عشایر برای برپایی جلسات ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهار کرد: از آنجایی که هر وقت سخنی از تعلیم و تربیت عشایری است، نام استاد محمد بهمن بیگی می‌درخشد و به پاس زحمات چندین ساله او نام این سالن به نام استاد محمد بهمن بیگی مزین گردید.

این مقام مسئول اذعان داشت: محمد بهمن بیگی پدر تعلیمات عشایر ایران اسطوره تکرار نشدنی عرصه تعلیمات عشایر در قرن معاصر در خور تحسین و ستایش است.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان افزود: استاد بهمن بینی همانند خورشید بر تاریکی و سیاهی سیاه چادر‌های ایل طلوع کرد و نور، روشنایی، آگاهی، دانایی و توانمندی را در گستره جغرافیایی جامعه عشایری تاباند؛ در مکتب استاد محمد بهمن بیگی که برگرفته از آموزه‌های اسلامی و رفتار انسانی بود هزاران نفر معلم، مهندس، پزشک و وکیل در دل عشایر پرورش یافتند و جوانان و جامعه ایران اسلامی خدمات‌رسانی نموده اند و می‌نماید.

حمید قنبری در پایان بر روح پرستویی آن مرد بزرگ درود فرستاد و گفت: امیدوارم در آن کاری مسئولیت‌پذیری نظم و قانون تلاش و مجاهدت همچنان به عنوان مهم‌ترین شاخص‌های یک معلم در دانش آموزان تولد در سطح جامعه اشاعه پیدا کند.

براساس این گزارش؛ سالن اجتماعات استاد محمد بهمن بیگی در مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در اداره آموزش و پرورش عشایر خوزستان ساخته شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق عشایری آموزش و پرورش سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که در جلسه علنی مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود را طی نامه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بنابر گزارش فارس، بر اساس این قانون، مرجع سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شده است.

همچنین مطابق این قانون، وزرات آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکزی آموزشی غیر دولتی شده و این مراکز باید همه فعالیت های خود اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تداد پرسنل و دانش آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن، هزینه ها و ... را در سامانه مذکور اعلام و وزارت آموزش و پرورش آن را بررسی و ارزیابی کند.

سامانه مدارس غیر دولتی به سامانه سازمان تأمین اجتماعی متصل شده و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به صورت برخط پرداخت می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895483

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • «استانداردسازی» حلقه مفقوده در نظام آموزش و پرورش
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند