Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@14:17:13 GMT

برخورد با 245 آموزشگاه رانندگی متخلف

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۶۲۵

برخورد با 245 آموزشگاه رانندگی متخلف

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد کرمی اسد در گفتگو با ایسنا درباره نظارت بر آموزشگاه‌های رانندگی گفت: برابر آمارهای ما در کشور بیش از 2100 آموزشگاه رانندگی فعال است که اکثر آنها آموزشگاه پایه سوم است. ما بر تمام این آموزشگاه ها نظارت داریم و به شکل محسوس و نامحسوس اقدامات آنان و نحوه آموزش و امتحانات را رصد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور به صورت رندوم از شرکت کنندگان در این کلاس ها آزمون می‌گیرند، گفت: علاوه بر آن بر شرایط آموزشگاه ها نیز نظارت داریم، اینکه فضای آموزش تئوری مناسب باشد، فضای مناسب برای پارک خودروهای آموزشگاه باشد و ... .

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه برخی از آموزشگاه های رانندگی دچار زوال شرایط می‌شوند، گفت: برخی از آموزشگاه ها هم متخلف هستند که که با هردوی اینها برخورد شده و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

وی در مورد زوال شرایط در آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مثلا اگر شرایط آموزشگاه تغییر کرده باشد، خودروهایش فاقد ایمنی باشد و... جزو زوال شرایط محسوب می شود.

کرمی اسد در مورد آموزشگاه های متخلفی که با آن برخورد شده نیز گفت: از ابتدای امسال تا پایان ماه قبل، 245 آموزشگاه رانندگی در در سراسر کشور به دلیل تخلفات مختلف تعطیل شدند که از این تعداد 70 مورد آن در تهران بود.

وی با بیان اینکه برخی از این آموزشگاه ها دوباره فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: ما به دلیل ارتکاب تخلف، ارائه خدمات به این آمورشگاه ها را قطع کردیم و غیرمجاز شناخته شدند، اما این فرصت را داشتند که اشکالات خود را رفع کنند و در بازبینی های بعدی فرصت دوباره فعالیت را پیدا کنند، به همین دلیل نیز تعدادی از این آموزشگاه‌ها اشکالات خود را رفع کرده و دوباره فعالیتشان را آغاز کردند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی در خاتمه درباره آموزشگاه‌های غیرمجاز نیز گفت: آموزشگاه رانندگی غیرمجاز نداریم، چرا که هنگام صدور گواهینامه ما تنها برای آموزشگاه هایی گواهینامه صادر خواهیم کرد که دارای مجوز باشند و از این رو چنین امری ممکن نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آموزشگاه های غیرمجاز گواهینامه آموزشگاه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ حادثه رانندگی در ورودی اردبیل از سمت آستارا، عصر امروز باعث برخورد دو خودروی سواری شد.
در این حادثه حوالی ساعت ۱۷ امروز خودروی سواری پژو پارس به دلیل سرعت بالا و بی دقتی پس از عبور از روی تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی در ورودیِ اردبیل، مقابل صداوسیما با خودروی پرایدِ پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد، و به شدت به سمت پیاده رو پرتاب شد و با جدول بتونی و آهن آلاتی در آن مکان برخورد کرد.
بر اثر این برخوردف بدنه خودرو سمت راننده خودروی پژو پارس دچار فرو رفتگیِ شدید شد، اما راننده آسیب جدی ندید. سواری پراید هم دچار خسارت شد.
به گفته کسبه محلِ حادثه این چندمین حادثه رانندگی در این محدوده است و دلیل آن علاوه بر سرعت غیرمجاز و سهل انگاری برخی رانندگان، نبود سرعت گیرِ استاندارد در انتهای تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی ۳۱۰۸ خودروی متخلف در جاده‌های اصفهان
  • یک فوتی بر اثر برخورد خودروی حامل سوخت با کامیون در محور بیرجند به سربیشه
  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه در تبریز
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود