Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@14:00:56 GMT

۳ باشگاه بزرگ اروپایی در پی جذب تِراِشتگن

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۷۶۲

۳ باشگاه بزرگ اروپایی در پی جذب تِراِشتگن

دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تِراِشتگن که تا پایان ماه ژوئن 2022 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد، مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، سه باشگاه بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها علاقه‌مند هستند و حتی در این زمینه با او تماس‌هایی هم گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایرن مونیخ که در حال حاضر مانوئل نویر 33 ساله را در ترکیب خود دارد و گفته می‌شود با الکساندر نوبل، دروازه‌بان شالکه هم به توافق رسیده و این دروازه‌بان آلمانی در تابستان پش‌رو به جمع باواریایی‌ها ملحق خواهد شد اما در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن تِراِشتگن امتحان کند.

در سوی دیگر مدیران باشگا یوونتوس که حالا وویچخ شزنی را به عنوان دروازه‌بان اصلی خود می‌بیند و جان‌لوئیجی بوفون هم در آستانه بازنشستگی قرار دارد، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را گزینه خوب و بلندمدتی برای حضور در دروازه‌ بانوی پیر می‌دانند.

پاری‌سن‌ژرمن هم کیلور ناواس 33 ساله را در درون دروازه‌اش می‌بیند، نسبت به جذب مارک آندره تِراِشتگن علاقه‌مند است و مانند دو باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس، این دروازه‌بان آلمانی را بهترین گزینه برای برنامه‌های طولانی‌مدت خود می‌داند.

«موندو دپورتیوو» مدعی شد باشگاه بارسلونا به پیشنهادهای کمتر از 100 میلیون یورو برای این دروازه‌بان 27 ساله گوش فرا نخواهد داد. تِراِشتگن که نسبت به ماندن در نوکمپ علاقه‌مند است، بند فسخ 180 میلیون یورویی در قراردادش وجود دارد.

ویدال از بارسلونا شکایت کرد

برخی گزارش‌ها اما حاکی از این است که بارسلونا نسبت به تمدید قرارداد دوازه‌بان آلمانی‌اش علاقه‌مند است و در سال 2020 مذاکرات خود به این منظور را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن یوونتوس بایرن مونیخ بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن یوونتوس بایرن مونیخ بارسلونا پاری سن ژرمن یوونتوس بایرن مونیخ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی

آئودی سال گذشته به تولید خودرو نمادین TT خاتمه داد و حتی به همین مناسبت نسخه ویژه محدود آئودی TT با طیفی جذاب از رنگ سبز ارائه شد. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو خارجی، این خودروساز بالارده آلمانی حالا خودرو اسپرت نامدار R8 را هم از خط تولید خود خارج کرده است؛ خبری که باعث ناراحتی طرفداران پر و پاقرص این ساخته نمادین آلمانی‌ها خواهد شد.

توقف تولید آئودی R8

به گزارش گجت نیوز، آخرین دستگاه از آئودی آر 8 به‌تازگی از کارخانه این شرکت در شهر هایلبرون آلمان خارج شد. آخرین آر 8 تولیدشده، یک نسخه کوپه Performance Quattro Edition با رنگ زرد (Vegas Yellow)، تریم فیبر کربن و رینگ‌های 20 اینچی است.

آئودی، یکی از با ارزش ترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۳ در ابتدا برنامه داشت در انتهای سال 2023 به تولید R8 پایان بدهد. با این حال، پس از اعلام اتمام تولید این سوپرکار، این شرکت با موجی از سفارشات مواجه شد که برای پاسخ به آن‌ها مجبور شد کماکان دستگاه‌های بیشتری تولید کند. نهایتاً به همین شکل تولید این خودرو تا این ماه ادامه پیدا کرد.

آمار و ارقام نشان می‌دهند تقاضا برای آئودی R8 و در نتیجه فروش آن طی سال‌های اخیر کاهش پیدا کرده است. بخشی از این تقاضای کم هم به قیمت بالای این سوپرکار بر می‌گردد که باعث می‌شود عده بسیاری توانایی خرید آن را نداشته باشند.

البته فروش R8 سال گذشته میلادی رشدی 49 درصدی به خود دید، اما کماکان کمترین فروش را بین محصولات آئودی داشت. اوج فروش این خودرو در سال 2008 بود که 5 هزار و 16 دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده بود.

توقف تولید آر 8 زمان پایان کار موتور V10 گروه فولکس واگن را هم مشخص می‌کند. لامبورگینی به‌عنوان زیرمجموعه آئودی AG و در مقیاس بزرگ‌تر گروه فولکس واگن، به‌زودی هوراکان را هم که به نوعی هم‌خانواده آر 8 است از رده خارج می‌کند. این یعنی در آینده نزدیک دیگر خبری از پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر تنفس طبیعی نخواهد بود.

البته لامبورگینی عرضه جانشین هوراکان با پیشرانه پلاگین هیبرید شامل یک موتور بنزینی کم‌حجم‌تر را در دستور کار قرار داده است. این خودروساز ایتالیایی حتی اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که در بودجه مورد نیاز برای توسعه این خودرو هیچ کم و کاستی ندارد و می‌تواند این کار را بدون نیاز به هم‌سهم شدن با آئودی در هزینه‌ها انجام بدهد.

این در حالی است که آئودی برنامه‌ای برای عرضه جایگزین مستقیم آئودی R8 پس از پایان تولید آن ندارد و همواره به یک خودرو تمام الکتریکی به‌عنوان جایگزین اشاره کرده است. البته به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا ورود این ماشین به بازار وجود داشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژاوی: لواندوفسکی ذاتاً یک رهبر است/ تِراِشتگن مشکلی ندارد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • (تصاویر) فولکس واگن یوزپلنگ آلمانی را به بازار می‌فرستد
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • هشدار رئیس سابق کمیسیون اروپایی درباره وقوع جنگی بزرگ