Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش و مسئولان سوادآموزی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به اهمیت سوادآموزی، تأکید کرد: سواد، انسان از جهالت بیرون می‌آورد لذا دارای اهمیتی بسزا است.

وی با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام مبنی بر آگاهی بخشی، بیان کرد: سواد، انسان را از جهل و نادانی خارج و به سمت نور و روشنایی هدایت می‌کند لذا باید نگاه ویژه‌ای به ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان سمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه سمنان ضمن بیان اینکه آگاهی بخشی به مردم از برکت‌های سواد است، بیان داشت: آگاهی بخشی موجب ترغیب افراد به سوادآموزی می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به جامعه برای ترغیب و تشویق به سوادآموزی دارند، تأکید کرد: قلم و مرکب شهید ساز است و کشور را از خطر حفظ می‌کند درنتیجه باید به آن پایبند بود.

وی با قدردانی از فعالان حوزه آموزش‌وپرورش و همچنین نهضت سوادآموزی استان سمنان، گفت: سواد لازمه حفظ کشور از آسیب و حرکت به‌سوی پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار هم‌زمان با روز ملی نهضت سوادآموزی انجام شد.

کد خبر 4809533

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی سمنان بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی

دیوان محاسبات کشور، مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • نجات محیط زیست با آگاهی بخشی مناسب/ احیاء زمین نیاز به اراده ما دارد