Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان آخرین اخبار از وضعیت ایستگاه های خط دوم متروی اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ قدرت الله نوروزی بیان کرد: خط دوم مترو با تلاش همه جانبه مدیریت شهری در حال پیشرفت است. قطعا سخن گفتن از این طرح امیدوارکننده است و بسیار می تواند شرایط را در آینده مساعد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه از ایستگاه دارک تا میدان امام حسین(ع)، در مجاور میدان امام علی(ع) نزدیک به 22 درصد پیشرفت داشته است و به زودی اعلام خواهیم کرد که یک چهارم مسیر حفاری شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در کنار این حفاری تونل ایستگاه ها هم سهم زیادی در ساخت مترو دارد که از لحاظ پیشرفت وضعیت مناسبی دارد. ایستگاه زینبیه به عنوان دومین ایستگاه خط دو 73 درصد پیشرفت در اجرا داشته است. ایستگاه عاشق اصفهانی به عنوان سومین ایستگاه 74 درصد، عمان سامانی 46 درصد و پنجمین ایستگاه در میدان لاله هم پیشرفت 50 درصدی داشته است.

وی افزود: این آمارها امیدوارکننده است و کسانی که با کارهای عمرانیِ سخت آشنا هستند، می دانند که اتفاقات خوبی در مترو می افتد که حاصل تلاش کارکنانی است که به صورت شبانه روزی در زیر زمین کار می کنند. این تلاش ها شاید در دید مردم نباشد برای همین از همه علاقمندان دعوت می کنم به زیرزمین شهر هم سری بزنند؛ هم اکنون برای ساخت مترو بیش از هزار نفر زیر زمین کار می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۵۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش ۲۵ ابان با ۵۲، انقلاب ۶۱، پارک زمزم ۵۹، خرازی ۵۴، دانشگاه صنعتی اصفهان ۷۲، رهنان ۵۶، زینبیه ۶۲، سپاهان شهر وفرشادی ۵۳، قهجاورستان ۶۷، کاوه ۵۹، ولدان ۶۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق میرزا طاهر با ۳۴، فیض ۴۶ وشهر شاهین شهر با ۴۱ AQI در وضعیت پاک است.
ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شاخص آلودگی هوای اصفهان
  • هوای اصفهان آلوده شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • هوای اصفهان آلوده است
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط