Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:16:16 GMT

لیورپول دست نیافتی است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۷۹۲۸

لیورپول دست نیافتی است

لیورپول قاطع‌ترین صدرنشین لیگ‌های اروپایی محسوب می‌شود و به نظر می رسد پس از ۳۰ سال می‌تواند جام قهرمانی را در لیگ برتر انگلیس بالای سر ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیورپول به عنوان بهترین تیم اروپا آمار فوق العاده‌ای را در این فصل به ثبت رسانده است. شاگردان یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس حکمرانی می‌کنند و حتی منچسترسیتی پپ گواردیولا توانایی رسیدن به آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول اکنون قاطع‌ترین صدرنشین لیگ‌های اروپایی است و تاکنون شکستی نخورده است.

حتی پاری سن ژرمن که به تنهایی در لیگ یک فرانسه قدرت‌نمایی می کند آمارش با لیورپول قابل مقایسه نیست. تیم پاریسی در ۱۸ هفته ۴۵ امتیاز به دست آورده است و  با سه شکست ۹ امتیاز از دست داده است. در مقابل تیم انگلیسی که تنها یک بار مساوی کرده است ۵۲ امتیاز دارد. صدرنشینان بوندسلیگا و اسپانیا با اختلاف زیادی با ترس به شرایط خود نگاه می‌کنند و به قهرمان کنونی اروپا حسادت می‌ورزند. بارسلونا در لالیگا ۳۹ امتیازی است و لایپزیگ ۳۷ امتیاز به دست آورده است.

لیورپول می‌تواند تا پایان فصل از مرز ۱۰۰ امتیاز عبور کند. این تیم بیش از دیگران در ۲۷ بازی پیاپی در لیگ برتر امتیاز کسب کرده است و از ۸۱ امتیاز ممکن توانسته است ۷۹ امتیاز کسب کند. پس از سه دهه جام قهرمانی در انگلیس به احتمال فراوان به شهر بیتلزها می‌رسد.

تیم انگلیسی در رقابت‌های اروپایی این ثبات را نشان نداد و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فراز و نشیب زیادی داشت اما در نهایت به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد. با این حال با قرعه سخت اتلتیکومادرید در  یک هشتم نهایی روبه‌رو شدند. تیم کلوپ دو برابر روخی بلانکو در لیگ گلزنی کرده است.

پیروزی پنجشنبه شب لیورپول در خانه لسترسیتی نشان داد شاگردان کلوپ زمانی که جدی باشند تفاوت زیادی با دیگر تیم‌های اروپایی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • ببینید | تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • ماجرای تکنیکی که برای اروپایی‌ها عجیب بود + فیلم
  • (ویدئو) حمل و استعمال حشیش در این کشور اروپایی قانونی شد
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن