Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی تیم برایتون انگلیس با گلی که وارد دروازه بورنموث کرد، سریع‌ترین گل تاریخ این تیم را در لیگ برتر به ثمر رساند. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش در دیدار امروز (شنبه) تیم برایتون مقابل بورنموث موفق شد در دقیقه سوم مسابقه برای تیمش گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که مهاجم ایرانی برایتون به ثمر رساند، سریع‌ترین گل تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بود. گلی که در دقیقه 2 و 29 ثانیه وارد دروازه بورنموث بود.

جهانبخش پس از 1047 دقیقه بازی در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شد که در مجموع بیست‌وهفتمین بازی او در این لیگ بود.

جهانبخش سومین بازیکن ایرانی است که در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی شده. پیش از او آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه نیز موفق به گلزنی شده بودند. ضمن اینکه کریم باقری دیگر بازیکنی بود که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده است و در مجموع چهار بازیکن ایرانی در لیگ برتر انگلیس بازی کرده‌اند.

اشک‌های جهانبخش پس از اولین گلش در لیگ برتر + عکس

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا جهانبخش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # علیرضا جهانبخش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)