Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:13:34 GMT

تریلر حامل پارچه‌های قاچاق در البرز توقیف شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۳۵۸

تریلر حامل پارچه‌های قاچاق در البرز توقیف شد

فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۵۳۸ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در محدوده فرودگاه پیام کرج خبر داد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس البرز  سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت:در اجرای طرح  مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و کنترل محموله‌های ترانزیتی و گمرکی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز حین ماموریت در محدوده فرودگاه پیام به یک دستگاه خودروی تریلر مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با فساد: گمرک به وظیفه خود در قبال قاچاق عمل نمی‌کند

‌درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان ‌در محور خاش ـ ایرانشهر / یک تن انواع موادمخدر ‌کشف شدتهران| بیش از 24 تن برنج قاچاق در انبارهای شهرستان ری کشف شد

وی افزود: ماموران پس از دستور توقف خودرو  متوجه فک پلمب گمرک مبدا شده و در بازرسی از این خودرو، 538 طاقه  انواع پارچه خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای داخل کابین جاسازی شده بود،کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به  نظر کارشناسان در  مورد ارزش اموال قاچاق کشف شده است،بیان کرد: ارزش کالای کشف شده  13 میلیارد ریال برآورد شده و در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز