Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوان استان بوشهر در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهرواره سراسری سرود «آفرینش» برای نخستین بار در کشور و همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سمیه رسولی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود فرهنگی به لحاظ موسیقی و شعر در شهرستان گناوه نسبت به شهرستان‌های دیگر به همین منظور این شهرستان به عنوان میزبان نخستین مهرواره در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: گروه‌های مختلف از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان همه شهرستان‌های استان برای حضور در این مهرواره شرکت کردند که با طی مراحل مختلف در نهایت چهار گروه به مرحله نهایی و حضور در این برنامه برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: امروز در نخستین مهرواره سرود استان چهار گروه منتخب از مراکز گناوه، دیلم، وحدتیه و شبانکاره حضور دارند و به اجرای برنامه و رقابت با هم می‌پردازند.

وی گفت: با حضور سه داور این برنامه، چهار گروه سرود مرحله نهایی مورد داوری قرار خواهند گرفت و در نهایت با توجه به امتیازات و نظر کارشناسی یک گروه برتر انتخاب و برای رقابت با گروه‌های برتر کشوری به جشنواره سراسری معرفی خواهد شد.

رسولی اضافه کرد: مرحله کشوری مهرواره سرود آفرینش اسفندماه امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: گروه‌های سرود متشکل از اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان است و سعی شده تا در شعر سرودهای اجرایی اشعاری انگیزه بخش، شادی آفرین و غنی از داشته‌های ادبی انتخاب شود

وی افزود: در انتخاب موسیقی و آهنگ این سرودها نیز تلاش شده تا از ظرفیت‌ها و استعدادهای موسیقیایی که در اعضا گروه وجود داشته برای تشکیل گروه‌ها استفاده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در کنار این استعدادها، مربیانی نقش هدایت و راهنمای گروها را برعهده داشته‌اند که سعی شده با اطلاعات علمی و فنی موسیقی گروه‌ها را پیش ببرند.

وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان با فعالیت در گروه‌های سرود اهداف زیادی دست می‌یابند که مهمترین آن تمرین زندگی اجتماعی است.

رسولی گفت: در حالی که در یک گروه سرود ده تا بیست نفر حضور دارند اعضا می‌آموزند که داشته‌های خود را در کنار دیگران قرار داده و خود را با جمع هماهنگ کنند تا یک گروه موفق داشته باشند و تک روی‌ها را کنار گذاشته زندگی اجتماعی هنری را در قالب یک گروه تجربه کنند.

وی اضافه کرد: شعر و موسیقی در ارتباط برقرار کردن و بالا بردن اعتماد به نفس اعضا تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان بوشهر گفت: انتظار داریم با برگزاری این مهرواره به سوی اهداف بالایی که برای کانون پرورش فکری ترسیم شده است گام برداریم.

کد خبر 4809388

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرود بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: به‌دلیل حضور گردشگران نوروزی و افزایش جمعیت مصرف‌کننده، در نوروز نزدیک به ۱۰ درصد تولید آب را افزایش دادیم.

ابوالحسن عالی افزود: تا پیش از نوروز، روزانه ۴۰۰ هزار مترمکعب تولید آب داشتیم که از آغاز سفر‌های نوروزی روزانه نزدیک به ۴۴۵ هزار مترمکعب آب تولید و تأمین می‌کنیم و بیشتر آن در مناطق ساحلی توزیع شده است.

او اضافه کرد: البته این افزایش تخصیص در شهرستان گناوه ۱۵ درصد بوده است که با اجرای خط جدید و تغییرات شبکه‌ای، آب بیشتری به مناطق ساحلی گناوه منتقل کردیم و مناطقی که پارسال در این شهر مشکل داشت برطرف شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: از ماه‌ها پیش برای تأمین آب شهر‌های گردشگرپذیر استان چاره‌اندیشی شد تا مشکلی در نوروز پیش نیاید.

عالی گفت: شوک مصرفی آب در استان بوشهر از میانه خرداد است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پیش از ماه تیر طرح‌های افزایش تولید و تأمین آب استان را وارد مدار کنیم تا افزایش مصرف را پوشش دهیم.

او از مردم خواست آب را بهینه مصرف کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد