Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفا ی میرشاد ماجدی از هیات مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیات مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

اخبار ورزشی- خلیل زاده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به همراه رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های آقای استراماچونی حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل نقل و انتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل و انتقالات لیست نهایی خود را معرفی می کند.

او ادامه داد: همچنین مسئولین اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده و این دو بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد. 

وی در پایان صحبت های خود خطاب به هواداران گفت: خواسته هواداران را می‌دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می‌کنیم. از همه هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استعفا دیاباته استعفا خلیل زاده میرشاد ماجدی دیاباته میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد

باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد که هواداران می‌توانند بدون پرداخت هزینه دیدار این تیم با سپاهان را تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان معوقه از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر، روز چهارشنبه 15 فروردین از ساعت 19:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی تا ساعت 17 روز بازی -چهارشنبه- انجام خواهد شد.

براساس اعلام باشگاه تراکتور، هواداران می‌توانند با ثبت کد ملی و بدون پرداخت هزینه در سامانه بلیت فروشی باشگاه به نشانی https://ticket.tractor-club.com بلیت رایگان تهیه کنند.

تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است