Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۷ نفر از عوامل اغتشاشات آبان ماه در شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و پردیس خبر داد.

سرهنگ سامان محمدی در گفت وگو با تسنیم در پیشوا، با اشاره به دستگیری تعدادی از عوامل اغتشاشات اخیر در شرق استان تهران اظهار داشت: طی اقدامات پلیسی و اطلاعاتی تعداد 7 نفر از عوامل اصلی دخیل در آشوب ها و اغتشاشات اخیر در شهرستان های پردیس، پاکدشت و ورامین توسط پلیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه طی روزهای اخیر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرونده این افراد تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس همچنان در راستای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مخل به نظم و امنیت عمومی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xcP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناآرامی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد

به گزارش هواشناسی خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در سطح بخش سرولایت شهرستان نیشابور ماموران دایره تجسس پاسگاه انتظامی عبدا.. گیو در تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند کلیه سرقت‌ها به صورت ۲ تفره و با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید پلاک مخدوش انجام شده و پس از سرقت به شهرستانی دیگر متواری شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران در ادامه با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در شهرستان گلبهار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی هر ۲ متهم دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم وکابل از سطح بخش سرولایت اعتراف که تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دستگیری سارق معابر شهری در شهرستان خلیل آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خرد در معابر شهر خلیل آباد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

سرهنگ مهدی حسن‌زاده گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر که در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره انواع سرقت در معابر سطح شهر خلیل آباد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی و دستگیری شکارچی حرفه‌ای دنا
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • دوران بزن در رو به پایان رسیده است
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد