Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 48 کیلو مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی مقادیر زیادی مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر از این شهرستان به شهرستان ایرانشهر مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، صبح روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در محور "خاش- ایرانشهر" در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه برخود، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری گفت: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 تن از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ضمن کشف یک قبضه سلاح آر پی جی 7 با 4 گلوله جنگی و 5 عدد خرج مربوطه ، یک قبضه سلاح جنگی سیمینوف با یک تیغه خشاب و7 عدد تیرجنگی مربوطه و 58 عدد فشنگ جنگی سلاح کلاش، 2 تن و 48 کیلو و 286 گرم مواد افیونی شامل یک تن و 729کیلو و 146 گرم تریاک، 279 کیلو حشیش، 21کیلو و 120گرم هروئین و 19کیلو و20گرم شیشه کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/002xcR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

سرهنگ محمود مختاری افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان، از معده این متهمان یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک کشف کردند 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب