Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:00:19 GMT

کتابخانه برتر ارومیه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۳۲۴

کتابخانه برتر ارومیه تعطیل شد

پافشاری دست‌اندرکاران و هیات امنای مسجد قائم اورمیه کتابخانه برتر این شهر را به تعطیلی کشاند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرانجام بدلیل بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها، بهترین کتابخانه عمومی اورمیه به همت هیات امنای مسجد قائم این شهر بسته شد.

این کتابخانه عمومی که بیش از ٦٠٠ عضو فعال دارد، به علت پافشاری متولیان مسجد قائم ارومیه بسته و تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابخانه عمومی قائم ارومیه که به عنوان یکی از کتابخانه های زیرمجموعه نهاد کتابخانه های عمومی فعالیت می‌کند علاوه بر ارائه خدمات به اعضا میزبان برنامه های فرهنگی و آموزشی بسیاری برای رده سنی کودکان و نوجوانان بوده و همه روزه پذیرای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان متعددی است.

منوچهر جعفری سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی  در مورد آخرین وضعیت این کتابخانه به ایرنا گفته است: مسئله از طریق مسوولان فرمانداری و استانداری در حال پیگیری بوده ولی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده‌ و اقدام قابل توجهی هم از سوی هیات امنا انجام نشده‌است و با تعطیلی شتاب‌زده این کتابخانه تنها به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی منطقه ضرر رسید.

سیدهادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی هم می‌گوید: دوشنبه جلسه‌ای بین طرفین و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برای حل این موضوع برگزار خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسجد کتابخانه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگرپذیر استان بوده و در فصل بهار همواره یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است تقویت زیرساخت‌های گردشگری آن در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا یک مجتمع خدمات رفاهی دارای مغازه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در سواحل دریاچه ارومیه احداث می‌شود.

او گفت: با جذب اعتبارات بیشتر در نظر است در آینده اقدامات گردشگری و زیرساختی دیگری نیز در سواحل دریاچه ارومیه برای رفاه حال گردشگران انجام شود.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی