Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طاهرخانی عصر شنبه در نشست همیاری شهرداری‌های استان قزوین با اشاره به برخی مشکلات این سازمان، افزود: بسیاری از طرح‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به دلیل داشتن معارض به مشکل برخورد کرده است.
وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار صدور مجوزهای پروانه خارج از حریم از سوی این سازمان انجام شد و ما از استان‌های پیشرو در این زمینه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهرخانی ادامه داد: در توزیع میوه شب عید و تنظیم بازار که درآمدی برای شهرداری‌ها است هر شهرداری به عنوان مباشر شهرستان می‌تواند داوطلب شود.
وی گفت: در سال جاری طرح‌هایی مانند خانه فرهنگ، خانه تئاتر، قیر معابر تاکستان و زیرسازی روستاها انجام شد و مشکل زمین پنج هکتاری حصار بعد از ۱۵ سال با ورود این سازمان حل گردید.
این مسئول اظهار داشت: با تعامل خوبی که برقرار شد نانوایی‌های سیار با تقاضای شهرداری‌ها در هر کدام از شهرها امکان استقرار خواهند داشت.
طاهرخانی یادآور شد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۵ پروانه پایان کار، ۵۳ پروانه ساخت و ساز و ۳۰۰ پرونده در کمیسیون ماده ۹۹ تشکیل و رای صادر شد.
وی گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان در سال جاری ۲۹ عنوان نمایشگاه و پنج برنامه فرهنگی برگزار کرده و ۱۴ عنوان نمایشگاه نیز تا پایان سال باقی مانده است.
طاهرخانی افزود:امسال هم مانند سال گذشته نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری قزوین در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

شهرداری‌های قزوین با درایت از مضایق مالی عبور خواهند کرد
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین نیز گفت: در سال ۹۷ و ۹۸ به دلیل شرایط سختی که بر کشور حاکم شد شهرداری‌ها هم دچار مضایق مالی شدیدی شدند تا جایی که دستمزد نیروها و پیمانکاران تا چند ماه معوق شد اما به هرحال با درایت شهرداری‌ها از این مرحله به خوبی گذر خواهند کرد.
مصطفی صالحی از شهرداران خواست در فصل تنظیم بودجه از تهیه و تدوین بودجه غیر واقعی خودداری کرده و با یک برنامه‌ریزی درست بر اساس برنامه مصوب رو به جلو پیش بروند.
وی اضافه کرد:برخی شهرداری‌ها باید دوربین‌های نظارتی در بودجه پیش بینی کنند و این موضوع در اولویت‌های اول آنها باشد.
صالحی همچنین بر نظارت فنی بر طرح‌های عمرانی که بسیاری از آنها عمر کوتاهی دارند تاکید کرد و افزود:نگاه سرمایه داری در شهرداری‌ها، هم در اشتغال و هم درآمدزایی مورد توجه باشد تا بتوان گام‌های بلندی را برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی هر شهر برداشت.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه مبالغ عظیمی از بودجه استان در اختیار شهرداری‌ها است، افزود: سال گذشته بودجه شهرداری‌های استان
۸۷۸ میلیارد تومان بود که ۷۳۴ میلیارد تومان آن محقق شده است.
استان قزوین ۲۵ شهرداری دارد.

برچسب‌ها استان قزوین استانداری قزوین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استانداری قزوین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استان قزوین استانداری قزوین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم