Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه خوزستان عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این قطعی از حدود ساعت ۱۷ امروز رخ داده است که با پیگیری انجام شده مشخص شد که ‌قطعی در فیبر نوری منتهی به ایذه بین شهرهای باغملک و ایذه در فاصله چهار کیلومتری ایذه رخ داده و ماموران شرکت ارتباطات زیرساخت به محل اعزام شده‌ تا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم فلاح‌زاده با بیان اینکه دلیل قطعی فیبر نوری مشخص نیست افزود: امیدواریم تا ساعات آینده این مشکل برطرف و وضعیت آنتن‌های تلفن همراه و ثابت ایذه به حالت عادی بازگردد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای تکمیل پروژه فیبر نوری ایذه به سمت قلعه خواجه‌( مرکز اندیکا) ادامه داد: با تکمیل این پروژه دیگر شاهد این قطعی‌ها در شبکه ایذه نخواهیم بود.

آذر امسال و مهر، دی و بهمن پارسال بر اثر قطع شدن کابل فیبر نوری شهرستان ایذه، مشکل جدی برای خطوط تلفن همراه ایذه به وقوع پیوست و شاهد چند ساعت قطعی آنتن‌های تلفن همراه و ثابت ایذه بودیم.

در صورت تکمیل پروژه فیبر نوری ایذه به سمت قلعه خواجه که عملیات انجام آن از شهریور آغاز شده، ایذه از این بن بست ارتباطی بیرون خواهد آمد.

برچسب‌ها شرکت ارتباطات زیرساخت ایذه شرکت مخابرات ایران محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ارتباطات زیرساخت ایذه شرکت مخابرات ایران محرومیت شرکت ارتباطات زیرساخت ایذه شرکت مخابرات ایران محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه افزود: یکی از مشکلات اساسی روستای گناوه لری، نبود کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه بود که این مشکل با اجرای فیبر نوری برطرف شد.
وی اضافه کرد: برخورداری مردم گناوه لری از اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری سه ماه طول کشید. /پ

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان