Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار مازندران مانع واگذاری باغ مستوفی دونه سر بابل به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری شود .          
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: واگذاری باغ مستوفی الممالک دونه سر بابل از سوی وزارت علوم به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری واکنش تند مسئولان و مردم بابل را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
واگذاری باغ مستوفی الممالک در روستای دونه سر بابل از سوی وزارت علوم به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری واکنش تند مسئولان و مردم شهرستان بابل را به همراه داشت به طوری که حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این شهر خواستار تجدید نظر در تصمیم وزارت علوم و جلوگیری از تنش و بحران در بابل شد.
حجت الاسلام روحانی در بخشی از خطبه های نمازجمعه بابل اظهار داشت: اخیرا شنیدیم زمینی موسوم به باغ مستوفی الممالک در روستای دونه‌سر بابل که بعد از انقلاب توسط مردم این روستا به وزارت علوم برای ساخت دانشگاه داده شد ، چند روز قبل از سوی وزارت علوم به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری واگذار شد.

وی افزود: دانشگاه نوشیروانی پیشنهاد ساخت پارک علم و فناوری را از چند سال قبل تا به امروز به وزارت علوم داد اما متاسفانه با بی توجهی کامل وزارتخانه مواجه شد. 
روحانی بیان داشت: علیرغم انتظار‌مردم این روستا برای ساخت دانشگاه در این زمین ارزشمند ، تا کنون اقدامی نشده است.
وی گفت: چند سال قبل اهالی به علت بی توجهی به تنگ آمدند، چرا سرمایه های این شهرستان مانند زمین گاودشت با حقه بازی فردی برای ساخت فرودگاه در نظر گرفته شد؟ شنیدم زمین های فراوانی به #دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار شد و این زمینه ها لم یزرع رها شده است.     
امام جمعه بابل تصریح کرد: انتظار این است که این مساله موجب نگرانی و پشیمانی نشود. ما نیازمند به آرامش هستیم، نگذارند بحران ایجاد شود.     
واکنش امام جمعه بابل در حالی است که تعدادی زیادی از مردم این شهرستان با مراجعه به دفتر حجت الاسلام روحانی خواستار واکنش مسئولان شهرستان بابل نسبت به واگذاری باغ مستوفی به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری شدند.
حال انتظار میرود احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران همانطور که با تدبیر جدی مانع خروج تیم خونه به خونه (رایکا) بابل از این شهرستان شد مانع واگذاری باغ مستوفی از سوی وزارت علوم به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استمداد مردم بابل از استاندار مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأمورین سرجنگلبانی شاهزید و عوامل حفاظتی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

خودروی فوق به همراه محموله مکشوفه جهت تشکیل پرونده و معرفی متخلف به مرجع قانونی، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

براساس این گزارش؛ راننده خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار چوب بوده، پس از مشاهده مأمورین منابع طبیعی در محل پل چلاو، اقدام به فرار از مسیر مخالف نمود که خودرو با جدول حاشیه جاده برخورد و متوقف شد و خوشبختانه به افراد حاضر در صحنه خسارت جانی وارد نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل