Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:43:59 GMT

ضرورت ایجاد نمایندگی ثبت احوال در شهر جدید سهند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۵۸۹

ضرورت ایجاد نمایندگی ثبت احوال در شهر جدید سهند

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضی منش ظهر امروز دوشنبه در دیدار با کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان اسکو با تبریک روز ثبت احوال و تقدیر از تلاش‌های کارکنان این اداره اظهار داشت: سازمان ثبت احوال به جهت ثبت اسناد هویتی و تابعیتی که در این سازمان صورت می‌گیرد، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امروزه یکی از مؤلفه‌های لازم برای توسعه هر کشوری در دنیا داشتن آماری دقیق و تحلیلی از وقایع حیاتی ۴ گانه تولد، مرگ و میر، ازدواج و طلاق می‌باشد زیرا همان گونه که آمار دقیق و مبتنی بر واقعیت می‌تواند مدیران را در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات خردمندانه کمک کند، آمار خام و گاهاً نادرست منجر به انحراف ما گشته و خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه با اشاره به روند تبدیل زندگی خوابگاهی در شهر جدید سهند و ضرورت اقدامات لازم جهت ایجاد هویت در این شهر، گفت: وجود نمایندگی ثبت احوال در شهر سهند در راستای ایجاد پروژه هویت سازی از ضروریات است.

رضی منش در ادامه تاکید کرد: پیگیری و اقدامات لازم جهت استقرار هر چه زودتر نمایندگی ثبت احوال در این شهر انجام شود.

وی در پایان تأسیس بیمارستان و گورستان در این شهر را مکمل فعالیت‌های نمایندگی ثبت احوال در سهند دانست.

ایمانی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسکو نیز در این دیدار با ارائه آخرین آمار وقایع چهارگانه شهرستان اظهار داشت: در ۹ ماه اول سالجاری ۸۲۳ ولادت ثبت شده که شاخص ولادت در شهرستان اسکو ۱۶.۷ کاهش یافته است.

وی افزود: هعچنین در ۹ ماه اول سالجاری ۳۶۴ مورد فوتی در شهرستان اسکو ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اسکو در پایان از ثبت ۴۸۷ مورد ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ درصد شاخص ازدواج نیز افزایش یافته و ۲۰۳ مورد طلاق نیز ثبت شده که در ازای ۳ازدواج یک مورد به طلاق ختم می‌شود.

کد خبر 4809574

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکو فرمانداری ثبت احوال بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف شیراز شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران