Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:01:23 GMT

سوهان قم کام شاگردان جابری در هایپر را شیرین کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۸۹۸

سوهان قم کام شاگردان جابری در هایپر را شیرین کرد

تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال مقابل سوهان محمدسیما قم به پیروزی 4 بر 3 دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال امروز و از ساعت 17 در سالن تختی شاهین‌شهر میزبان سوهان محمدسیما قم بود و در پایان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را بازیکنان هایپر بهتر شروع کردند و توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در یک غافلگیری گل اول را دریافت کردند اما در ادامه با فشار زیاد هایپر و حملات متعدد این تیم به گل تساوی دست پیدا کرد.

در ادامه نیمه اول بازی بسیار زیبا و پرهیجان دنبال شد و اکثر دقایق بازی شاگردان مهرداد جابری صاحب توپ بودند و گل دوم را نیز به ثمر رساندند اما در لحظات پایانی نیمه اول روی اشتباه فردی بازیکنان هایپر دومین گل سوهان محمدسیما به ثمر رسید.

در نیمه دوم اما سوهان محمدسیما بود که حملات زیادی را انجام می‌داد و حملات متعددی را ترتیب داد اما در یک ضد حمله هایپر گل سوم را زد؛ در ادامه و در دقایق پایانی سوهان از پاور‌پلی استفاده کرد.

در زمانی که سوهان پاور‌پلی بازی می‌کرد روی یک اشتباه چهارمین گل را نیز به ثمر رساند، در ادامه اما نماینده قم یکی از گل‌ها را جبران کرد اما نتوانست بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر 3 به سود هاپیر به اتمام رسید که رضا آبگون 3 و احسان فیروز‌پور یک گل برای هایپر به ثمر رساندند، روح‌الله ایثاری، فیاضی و ناصر اطمینان نیز گل‌های سوهان محمدسیما را زدند.

هایپر در 23 بازی خود 7 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و 11 شکست در کارنامه دارد و با 26 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است؛ سوهان محمدسیما نیز 9 برد، 5 مساوی و 9 باخت و کسب 32 امتیاز در رده هفتم حضور دارد.

ترکیب هایپر شاهین‌شهر:

مهرداد جابری، سعید افشاری، حمید حاجی‌بنده، رضا آبگون، محمد نوید‌بخش، علی‌رضا صدیق، کامبیز گمرکی، احسان فیروز‌پور، بلال اسماعیلی، مسعود فلاحی و ابراهیم حسینی

ترکیب سوهان محمدسیما:

سعید قاسمی، سعید قلندری، علی‌رضا وفایی، روح‌الله ایثاری، ناصر اطمینان، علی‌اصغر احمدی، امیر اربابی، محمدرضا دهقانی، شهاب بشری‌دوست، محمدعلی فیاضی و هاشم فرح‌زاد

حواشی:

* در این دیدار تصمیمات داوری سبب ایجاد حواشی زیادی شد که بازیکنان و نیمکت‌نشینان هر 2 تیم روی بسیاری از صحنه‌ها به داور معترض بودند.

* مربی تیم سوهان محمدسیما قم به دلیل اعتراض شدید به داور از روی نیمکت اخراج شد.

* مدیر عامل هر 2 باشگاه در سالن تختی شاهین‌شهر حضور داشتند و از کنار یکدیگر بازی را می‌دیدند.

* با توجه به این‌که بازی در ابتدای هفته بود استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامد.

* کامبیز گمرکی از تیم هایپر شاهین‌شهر در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام/63090/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان لیگ برتر فوتسال هایپر شاهین شهر فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران فردا ( پنج‌شنبه) و از ۱۲:۳۰ در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. جدالی هیجان انگیز و طعنه آمیز برابر تیمی که روی نیمکت خود از مربی‌ای ایرانی ( مجید مرتضایی ) بهره می‌برد و اسکلت اصلی آن‌ها را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند و تقریبا با سبک و تاکتیک ایرانی کاملا آشنا هستند. از این جهت، تب و تاب این مسابقه بسیار بالا رفته است.

دقایقی پیش، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز به وقت بانکوک و به مدت یک ساعت، دومین و آخرین تمرین خود را پیش از نبرد حساس با افغانستان را برگزار کرد.

*در تمرین امروز تیم ملی فوتسال چه گذشت؟

۱- تمرین در سالن فوتسال FA Thailand برگزار شد، این سالن در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

۲- مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در اولین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

۳- بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

۴- باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

۵- وجود پوستر «کارتون فوتبالیست‌ها» در لابی فدراسیون تایلند مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

۶- طبق پروتکل تمرین با کاور و توپ ویژه مسابقات انجام شد.

۷- شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

۸- وحید شمسایی سرمربی تیم دقایقی را به نرم‌ دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

۹- سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار‌ توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی انجام می‌شود.

۱۰- بازیکنان به همراه کادر فنی و تدارکات تیم بعد از پایان تمرین اقدام به جمع‌آوری بطری‌های خالی آب و مرتب کردن سالن کردند که با تشکر مسئول سالن همراه شد.

گزارش تصویری تمرین را در پی می بینید:

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • برد شیرین تر از عسل برای نساجی در وطنی
  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول