Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:20:38 GMT

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۰۰۷۷

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل پارس جنوبی جم شنبه‌شب پس از عقد قرارداد با سرمربی جدید این تیم گفت: تلاش داریم تا تیمی را بسازیم که بتواند پاسخگوی هواداران باشد و نتایج مورد نظر را کسب کند.

مراد مرادی با بیان اینکه تلاش ما کسب رضایت هواداران است افزود: تلاش مجموعه پارس جنوبی و باشگاه ساختن تیمی است که بتواند برای مردم شریف شهر جم و استان بوشهر افتخار آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هومن افاضلی سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم نیز گفت: باعث افتخار است در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند کار کنم و با همراهی همه مجموعه‌ها خصوصاً هواداران دوست داشتنی پارس جنوبی جم بتوانیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

مدیران پارس جنوبی شنبه‌شب با قراردادی رسماً هومن افاضلی را به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی جم معرفی کردند.

هومن افاضلی پس از پایان دوران فوتبال خود عازم کشور انگلستان شد و پیشرفته‌ترین دوره‌های مربیگری را در این کشور پشت سر گذاشت.

او دستیاری مربیان به نامی همچون بلاژویچ، برانکو و علی دایی را در کارنامه داشت و در تیم‌های لیگ برتری صبا، نفت تهران، استیل آذین و تیم ملّی امید به عنوان سرمربی به فعالیت مشغول بوده است.

کد خبر 4809756

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی هومن افاضلی بوشهر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مراد مرادی شهرستان جم بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف شیراز شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است