Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورخیز پرسپولیس برای پوکر قهرمانی!

طرفداری- میراث برانکو برای قرمزهای پایتخت هفت جام قهرمانی و یا نائب قهرمانی آسیای پرسپولیس نبود. او برای پرسپولیس همه کار کرد اما شاید ارزشمند‌ترین هدیه کروات محبوب سرخپوشان، میل به پیروزی و تاج پادشاهی لیگ برتر بود. تیمی که با درخشان‌ها و استیلی‌ها ذوقش کور شده بود حالا در فراق سرمربی موفق خود خیال ندارد تاج و تخت را واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس، انتخابی جانشین برای وی سخت ترین کار ممکن بود، به خصوص برای ایرج عرب که به اندازه کافی اشتباه مدیریتی به خورد هواداران پرسپولیس داده بود. سرمربی جدید از آرژانتین آمد؛ مردی که سالیان گذشته فروغ و ارمغان چندانی برای تیم‌هایش نداشت اما به هر حال کارنامه‌ موفقش در الاتحاد عربستان، ایرج عرب را مجاب به آوردنش کرد. سرخ‌‌ها توقع مربی پرافتخارتری داشتند، کسی که بتواند جلوی از کار افتادن موتور تیم پرثبات و قهرمان ایران را بگیرد. راستش امید کالدرون برای کسب چنین جایگاهی کمی اغراق داشت، همان‌قدر که قضاوت شکست قطعی‌اش بی انصافی به نظر می رسید.

سرخپوشان سه فصل بر قله فوتبال ایران ایستاده بودند و مجال خودنمایی به رقبا را نمی‌دادند. آن‌ها حتی در سخت‌ترین روزهای حیات‌شان برابر تراکتور و سپاهان تن به شکست نداده بودند. پس به هوداران پرسپولیس حق بدهید بعد از باخت در این فصل به رقبای جدی مانند شهر خودرو، تراکتور و سپاهان ته دل‌شان خالی شود. از این که نکند تمام تلاش‌های این چند ساله برای احیای جایگاه پرسپولیس در فوتبال ایران و آسیا، طی یک فصل نیست و نابود شود. اما بازهم این میراث کروات سرخپوشان بود که فشارها و پتک‌ها را از روی سر کالدرون برداشت. قرمزپوشان خوب با چنین شرایطی آگاه هستند. آن وقتی که تیم‌شان از انتهای جدول به قهرمانی یورش برد و  در انتها که با بدشانسی قهرمانی را وداع گفتند، جز تشویق چیزی را در آزادی به نمایش نگذاشتند. فشار برروی کالدرون، پشت پا زدن بر تمام تلاش‌های این چند ساله خود هواداران بود. 

کالدرون شاید با چهار شکست حسابی موجبات ناامیدی هوادارانش و خشنودی رقبا را فراهم کرده بود اما علاوه بر این شکست ها، با پیروزی پرسپولیس در دربی 90 و آمار کلی 11 برد و تنها 1 تساوی حالا عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود زده است. شاید مهم‌ترین عامل چنین موفقیتی حمایت هواداران و محمد حسن انصاری فرد باشد. کسانی که پای ترکیب‌های متغیر و بازی خسته کننده تیم‌شان ایستادند تا در نهایت با مرد آرژانتیتی روی ریل پیروزی‌ها سیر کنند.

در روزگاری که استقلال با استراماچونی در بلاتکلیفی سیر می کند، سپاهان با قلعه نویی توسط نفت آبادان تحقیر می شود، این بهترین فرصت برای تیم کالدرون است که رویای پوکر قهرمانی را به حقیقت مبدل کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • رسمى: بازگشت حسن يزدانى به تشک کشتی(عکس)
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو