Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های شطرنج سریع قهرمانی جهان با مشخص شدن رتبه ملی‌پوشان ایران پیگیری شد و علیرضا فیروزجا تنها ورزشکار ایرانی مرد حاضر در این رقابت ها که زیر پرچم فدراسیون جهانی مسابقه می داد، به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های شطرنج سریع و برق‌آسای قهرمانی جهان در کشور روسیه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پایان بخش سریع سه نماینده ایران در بخش بانوان رتبه‌های خوبی را کسب نکردند. سارا سادات خادم الشریعه با ۷ امتیاز در رده ۲۹ قرار گرفت، آتوسا پورکاشیان با ۷ امتیاز در رده ۳۷ ایستاد و میترا حجازی پور با ۵.۵ امتیاز در جایگاه ۷۷ قرار گرفت.

در بخش مردان نیز علیرضا فیروزجا که هفته گذشته درخواست تغییر تابعیت داد و با پرچم فدراسیون جهانی شطرنج در این مسابقات شرکت کرد، با ۱۰.۵ امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا هانی کرده خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه علیرضا فیروزجا شطرنج شطرنج سریع روسیه تغییر تابعیت قهرمانی جهان تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا هانی کرده خودروی ملی ترکیه احمد خرم محمدرضا رحمانی اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!