Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان مرکزی جدیدترین جزئیات از تصادف در محور اراک- قم را تشریح کرد و گفت: اخبار منتظر شده در فضای مجازی درباره برخورد زنجیره‌ای ۵۰ خودرو تکذیب می‌شود. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وقوع سوانح رانندگی در محوز اراک- قم اظهار داشت: اینکه در فضای مجازی خبر از تصادف زنجیره‌ای 50 خودرو در محور اراک - قم در محدوده شهر جدید امیرکبیر داده شده تکذیب می‌شود و اصلا 50 دستگاه نبوده و تصادفات این محور زنجیره‌ای نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این محور شاهد مه‌گرفتگی و لغزندگی جاده هستیم که همین امر سبب خروج تعدادی خودروی عبوری در این محدوده از جاده بوده‌ایم که البته از وقوع حادثه تاکنون نیروهای پلیس و امدادی در صحنه حضور دارند.

کهریزی ادامه داد: از سویی تصادف زنجیره‌ای نیز در این محور اتفاق نیفتاده است بلکه در چند تصادف جداگانه شاهد برخورد خودرو با یکدیگر بوده‌ایم که تصادف زنجیره‌ای در این محور به وقوع نپیوسته است.

له شدن پژو 206 پس از تصادف شدید با بلوک بتنی + تصاویر75 درصد راکبان موتورسیکلت بیمه‌ شخص ثالث ندارند/تصادفات 97 بیش از 400 هزار کشته و مجروح برجا گذاشتمرگ سالانه 17 هزار ایرانی بر اثر تصادفات جاده‌ای و ترافیکی

رئیس پلیس راه استان مرکزی با اشاره به خسارات این سوانح گفت: این خسارات مصدومیت یا فوتی نداشته و هیچ خسارت جرحی را شاهد نبوده‌ایم و خسارات تنها خودروهای درگیر تصادف دچار خسارت مالی و حادثه‌ای شده‌اند.

وی عنوان کرد: پلیس راه در سراسر استان مرکزی با جدیت در حال خدمت به مردم است و از نخستین لحظات وقوع حوادث در این محور پلیس و نیروهای امدادی در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت